ایلان ماسک بیت کوین های خود را نفروخته است

شاید شرکت تسلا بخشی از بیت کوین های خود را برای تثبیت سود به فروش رسانده باشد، اما ایلان ماسک مدیر عامل این شرکت همچنان بیت کوین های خود را نگهداری می کند. کارآفرین میلیاردر ایلان ماسک بیت کوین های خود را نفروخته است. برای اطمینان خاطر جامعه رمز است با انتشار توییتی اعلام کرد که بخشی از بیت کوین های شرکت تسلا را برای کسب سود از خرید های انجام شده فروخته است اما بیت کوین های شخصی خود را به فروش نمی رساند.

ایلان ماسک در پی اتهاماتی که از سوی کمدین معروف دیو پورتنوی (Dave portnoy) مبنی بر اینکه مدیر عامل شرکت تسلا بیت کوین های خود را فروخته است اعلام کرد همچنان از رمز ارز حمایت می کند.

او با رد اتهام این کمدین اعلام کرد شرکت تسلا تنها برای اثبات نقدینگی بیت کوین ده درصد از دارای خود را فروخته است. اما وی به شخصه هیچ کدام از بیت کوین های خود را به فروش نرسانده است. 

به گزارش کوین تلگراف شرکت تسلا بخشی از بیت کوین های خود را در در فصل اول سال ۲۰۲۱ به فروش رسانده و ۲۷۲ میلیون دلار به دست آورد.

 فروش بیت کوین در شرکت تسلا

 در فوریه سال جاری این شرکت با سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری خود در بازار بیت کوین به روند صعودی بازار سرعت بخشید. این میزان سرمایه ۷.۷ درصد دارایی در آن زمان به خود اختصاص می داد.

در همان زمان شرکت تسلا اعلام کرد که خودروهای خود را در مقابل دریافت بیت کوین به فروش می رساند. تاکید کرد که بیت کوین هایی که در قبال فروش خودرو به دست می آورد را نگهداری می کند. و آن ها را به پول نقد تبدیل نخواهد کرد. 

ایلان ماسک بیت کوین نمی فروشد

 ایلان ماسک تاکنون به وضوح اعلام نکرده است که چه میزان بیت کوین را در اختیار دارد. اما در آخرین توییت منتشر شده به این نکته اشاره کرده است که هیچ علاقه ای به فروش بیت کوین های خود ندارد. در زمان نگارش این خبر بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد افزایش قیمت داشته است. در حال حاضر این رمز ارز به قیمت ۵۳۶۰۰ دلار معامله می شود.

در آخر 

 ایلان ماسک یکی از هواداران بیت کوین به شمار می رود. او مدیرعامل شرکت تسلاست. و برای حمایت از بازار بیت کوین سرمایه گذاری های کلانی را در این بخش انجام داده است. 

 به تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه این میلیاردر بزرگ بیت کوین های خود را به فروش رسانده است شنیده می شود. ایلان ماسک نیز با انتشار پیامی در توییتر این شایعات را رد کرده. وی اعلام کرد به هیچ عنوان تمایلی به فروش بیت کوین های خود ندارد.

 شرکت تسلا برای اثبات نقدینگی بازار بیت کوین و کسب سود ۱۰ درصد از بیت کوین های خود را به فروش رسانده است. اما ایلان ماسک دلیلی برای فروش دارایی های خود ندارد. بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ بازار به نگهداری بیت کوین ادامه می دهند. ایلام ماسک بیت کوین های خود را نگهداری می کند. رویکرد شما برای سرمایه گذاری در بازار بیت کوین چیست؟ آیا بیت کوین برای شما یک سرمایه گذاری بلند مدت است؟ در رمزارز مارکت منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/i-have-not-sold-any-of-my-bitcoin-elon-musk

Comments (0)
Add Comment