خرید داج کوین توسط ایلان ماسک برای پسر کوچکش

ایلان ماسک، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت تسلا و اسپیس ایکس، به تازگی علاقه‌ی شدیدی به بازار رمزارزها نشان داده و با توییت‌های خود درباره‌ی رمزارزها، تحولات اساسی در بازار به وجود آورده است. ماسک به تازگی در توییتر خود کلمه‌ی “بیت کوین” را نوشت و سپس شاهد افزایش قیمت این رمزارز بودیم و سپس اعلام کرد که به میزان ۱.۵ میلیارد دلار از سرمایه‌ی شرکت تسلا را روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است. چندی بعد ماسک به طرفداران داج کوین پیوست و این سکه را “رمزارز مردم” معرفی کرد. به تازگی خبر خرید داج کوین توسط ایلان ماسک برای پسر کوچکش به یکی از پر سر و صداترین اخبار رمزارزها تبدیل شده است.

حمایت ایلان ماسک از داج کوین باعث افزایش قیمت عجیب و بی‌نظیر این رمزارز شد. ایلان ماسک یک سری توییت در مورد داج کوین ارسال کرد و پس از آن قیمت Dogecoin از مدت کوتاهی از ۰.۰۴۰ دلار به ۰.۰۵۹ دلار رسید. این رمزارز طی یک هفته بیش از ۳۰۰٪ افزایش قیمت یافته است. اظهار نظرهای عجیب ایلان ماسک باعث افزایش شدید قیمت رمزارزها شده و به تازگی شایعاتی مبنی بر اینکه ایلان ماسک، همان ساتوشی ناکاموتو، سازنده‌ی بیت کوین است شنیده می‌شود، اما خود ماسک این شایعات را رد کرده است. در ادامه‌ی مطلب به بررسی خرید داج کوین توسط ایلان ماسک برای پسرش خواهیم پرداخت.

خرید داج کوین توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک در ۱۰ فوریه اعلام کرد که او برای نوزادش داج کوین  (DOGE) خریداری کرده است.

از توجه مداوم ایلان ماسک به داج کوین نباید غافل شد، به نظر می‌رسد او یکی از طرفداران پر و پا قرص داج کوین است و پس از خرید Dogecoin برای پسر نوزادش، این سوال پیش می‌آید که آیا او از قبل داج کوین را خریداری کرده یا به زودی مقدار زیادی از این رمزارز را خریداری خواهد کرد.

ایلان ماسک در توییتی گفت: من برای پسرم  LIL (LITTLE) X مقداری داج کوین خریداری کردم، بنابراین او می‌تواند یک دارنده کوچک (LITTLE HOLDER) باشد.”

ایلان و شریک زندگی‌اش گریمز فاش کردند که آن‌ها پسرشان را به اختصار ‘Little X’ صدا می‌کنند. گریمز و ایلان ماسک اولین فرزند خود را در ماه مه سال ۲۰۲۰ به دنیا آوردند. پس از انتشار این خبر، قیمت رمزارز داج کوین بلافاصله ۲۰٪ افزایش یافت. قیمت این سکه به میزان بسیار زیادی، تحت تأثیر توییت‌های Elon musk است. ارز رمزنگاری شده داج کوین، از ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱ به بعد و در طی ۱۷ روز تقریبا ۹۰۰ درصد افزایش قیمت یافته است. مطالب مرتبط را بخوانید.

نتیجه گیری

داج کوین سکه‌ای با سرگذشت پر فراز و نشیب و عجیب است که در ابتدا فقط یک شوخی طلقی می‌شد، اما به زودی تبدیل به یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین رمزارزهای بازار شد. در حال حاضر این سکه در بسیاری از صرافی‌های معتبر جهان وجود دارد و معاملات گسترده‌ای روی آن انجام می‌شود. داج کوین هم مانند تمامی رمزارزها و حتی بیش از دیگران، تحت تاثیر اخبار روز و مخصوصا توییتر قرار می‌گیرد و بخاطر سخنان و همچنین خرید داج کوین توسط ایلان ماسک، شاهد افزایش چندین برابری قیمت این رمزارز بودیم. بیشتر بدانید.

 اگر از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها هستید داج کوین به عنوان سکه‌ای غیر قابل پیش‌بینی در ابتدای کار به شما پیشنهاد نمی‌شود، زیرا اگر تحولات بازار را نشناسید و رفتار این سکه را به درستی تحلیل نکرده باشید، ممکن است از فراز و نشیب‌های سنگین این سکه ضربه بخورید و سرمایه خود را از دست بدهید.

 بهتر است در ابتدا، بازار را به خوبی بررسی کنید و از رمزارزهای با ثبات‌تری مانند بیت کوین شروع کنید و بعد از آشنایی و شناخت بازار، به سراغ دیگر رمزارزها از جمله داج کوین بروید زیرا این بازار همانقدر که می‌تواند سودده باشد، به همان میزان نیز بی‌رحم است و به افراد فرصت اشتباه نمی‌دهد، حتی بزرگترین تحلیل‌گران نیز گاهی از تغییرات شدید این بازار شوکه می‌شوند.