ایلان ماسک دوج کوین را دوباره بر سر زبان ها انداخت

ایلان ماسک دوج کوین را دوباره به تیتر خبرها کشاند. او قصد دارد میزبان برنامه زنده Saturday Night باشد. ماسک اعلام کرده است که این کار را به عنوان پدر دوج انجام می دهد. در همین حال قیمت دوج کوین ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد. 

دوج کوین ارز دیجیتالی است که از یک شوخی در فضای رمز ارز فعالیت خود را آغاز کرد. این ارز در واقع تصویر حیوان مورد علاقه ایلان ماسک را به عنوان نماد انتخاب کرده است. ظاهر شدن ایران ماست در برنامه زنده شنبه شب رویداد تازه ای در تاریخ قیمت دو کوین خواهد بود.

ایلان ماسک با انتشار پیامی در توییتر در روز چهارشنبه خود را پدر دوج معرفی کرد. اعلام کرد که «پدر دوج» در تاریخ ۸ می در برنامه تلویزیونی شنبه شب حضور خواهد داشت.

ایلان ماسک دوج کوین را فرزند خود می داند

زمانی که صحبت از دوج کوین به میان می آید ایلان ماست به عنوان فردی که در جامعه این رمز ارز را نمایش داده است شناخته می شود. وی با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی منجر به افزایش قیمت این رمز ارز می شود. در برخی از مواقع پیام هایی که از سوی او منتشر شده به نفع بیت کوین نیز بوده است.

سناریوی تکراری برای دوج کوین وجود دارد. هر بار که ایلان ماسک درباره این رمزارز اظهارنظر می کند، شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود. در زمان نگارش این خبر قیمت دوج کوین ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد.

کاهش قیمت اخیر بیت کوین تا حد زیادی بازار آلت کوین را دستخوش تغییر و تحول کرد. قیمت دوج کوین نیز از بالاترین رکورد خود یعنی ۰.۴۷ دلار کاهش پیدا کرد.

افزایش قیمت دوج کوین تا این قیمت نیز تا حدی به ایران ماسک مربوط می شده است. وی قول داده بود که در آخرین پرتاب موشکی یکی از شرکت هایش به نام SpaceX به معنای واقعی نام وج کوین را روی ماه ثبت کند.

 هفته گذشته روزی با نام روز دوج کوین در بازار نامیده شد. ایلان ماسک است داشته قیمت دوج کوین را همزمان با تاریخ پرتاب موشک به ۴.۲۰ دلار برساند. اما در عمل چنین اتفاقی روی نداد.

تحلیل گران در انتظار قدرت گرفتن آلت کوین ها

 آخرین توییت منتشر شده از سوی ایلان ماسک دوج کوین را بلافاصله با ۲۰ درصد افزایش به رتبه سوم ارزهای پر سود روز رساند. قیمت دوج کوین به ۰.۳۲ دلار رسید. رکورد این رمز ارز از نظر سود روزانه از اتریوم که به تازگی به بالاترین رکورد خود رسیده است نیز پیشی گرفت.

بیت کوین همچنان در یک بازه محدود به مسیر خود ادامه می دهد. سطح ۵۵ هزار دلار هنوز به سطح حمایت تبدیل نشده است. به همین دلیل احتمال دارد شرایط همچنان برای آلت کوین ها مناسب باشد.

افزایش قیمتی که از نظر ارزش کل بازار آلت کوین در شرایط فعلی دیده می شود به مراتب بالاتر از افزایش قیمت این بازار در ماه فوریه است. بازار در انتظار افزایش قیمت آلت کوین هاست. شایعات تایید نشده در بازار به گوش می رسد. به نظر می رسد فیس بوک قصد دارد سود فصلی خود را به خرید بیت کوین اختصاص دهد. همین شایعات به خوش بینی بیشتر حاضران بازار رمز ارز دامن زده است.

 در آخر

 دوج کوین ارزی است که از یک شوخی توسط ایلان ماسک زندگی خود را در بازار رمز ارز آغاز کرد. هر بار که ماسک خبری را در رابطه با این رمز ارز در توییتر خود منتشر می کند، شاهد افزایش قیمت آن هستیم. این بار ایلان ماست  دوج کوین را به شکل دیگری بر سر زبان ها انداخت. او اخود را «پدر دوج» نامیده است. 

با انتشار این توییت، قیمت دوج کوین۲۰ درصد افزایش پیدا کرد. ایلان ماسک قصد دارد که در تاریخ ۸ می در یک برنامه تلویزیونی در خصوص دو جهان صحبت کند. انتظار می رود که به زودی باید شاهد افزایش قیمت بیشتر این رمز ارز باشیم.

 آیا به اضافه کردن دوج کوین در سبد سرمایه خود فکر می کنید؟ شما آینده دوج کوین را چگونه تصور می کنید؟ برای اطلاع از آخرین اخبار بازار رمز ارز و خرید دوج کوین با ما در رمزارز مارکت که در تماس باشید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/elon-musk-boosts-dogecoin-again-amid-fresh-strong-interest-in-altcoins

Comments (0)
Add Comment