شبکه ENVOY و انقلابی جنجالی در صنعت NFT

شبکه ENVOY، یک شبکه مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است که آشنایی با آن در این زمینه به شما کمک بسیاری می‌کند. این شبکه از شبکه‌های ارز دیجیتال است که بیشتر در زمینه NFT فعالیت می‌کند. حالا همین شبکه حدود ۲.۵ میلیون دلار را ایمن کرده است تا در صنعت NFT ها، اختلالی به‌وجود آورد. با ما همراه باشید تا این شبکه و اقدام جدید آن را بررسی کنیم.

شبکه ENVOY

ENVOY یک لیبل NFT برتر است. این پلتفرم عصری جدید از کلکسیون سرگرمی، هنرمندان موسیقی و برند‌های سرتاسر جهان را به عرصه می‌آورد. حالا ENVOY، تامین مالی خود را به ارزش مجموعا ۲.۵ میلیون دلار، ایمن‌سازی کرده است.

این تزریق سرمایه نیز توسط سرمایه‌گذاری صندوق‌های معتبری از جمله: صندوق‌های AU21، ۳comma، Prometheus Labs، Spark Digital Capital، Solidity Ventures، Kyros Ventures، Stakely.vc و Maven Capital، انجام شده است.

این تامین مالی همچنین توسط هیئت مدیره‌ای از مشاوران شامل: « Austin Kramer»، « Miranda Huybers»، «Paul Doherty»، «Marlon Flohr» و «Perry van de Mosselaar» پشتیبانی و تقویت می‌شود.

درآمد این تامین بودجه نیز در تسهیل و سرعت‌بخشی توسعه محصولات استفاده می‌شود. این شرکت همچنین به‌دنبال آن است که به‌صورت فعالانه در زمینه‌های بسیاری همچون بازاریابی، طراحی و عملیات، افراد علاقه‌مند و متخصصی را استخدام کند.

حضور بی‌شمار سرمایه‌گذارانی که در این دور شرکت کرده‌اند، وسعت بسیار خوبی را از لحاظ چشم‌انداز به شما ارائه می‌دهد. این موضوع، علاقه بالای افراد به این شرکت را در بین شرکت‌های مخصوص سرمایه‌گذاری خطرپذیر بازتاب می‌کند. در عین حال ما به سمت NFT ها نیز هجوم می‌بریم چرا که آنها فناوری این شرکت را همچون یک فناوری قابل سرمایه‌گذاری می‌بینند.

«برام ورسترتن» مدیرعامل شبکه ENVOY گفت:

«ما از حضور تمام سرمایه‌گذاران و مشاوران بسیار خوبی که سریعا به جمع ما ملحق شدند تا از ENVOY پشتیبانی کنند، بسیار خوشحالیم. داشتن آنها به‌عنوان بخشی از تیم جهانی ما، حقیقتا یک افتخار است. ساختن پروژه‌های پرمعنای بسیار عالی در ذات تیم ماست. ما پیش زمینه‌ای بسیار قوی در صنایع مختلفی داریم و حالا نیز آماده‌ایم این را به شرکت ENVOY نیز اضافه کنیم.»

وی در ادامه گفت:

«با ENVOY و شرکای خود، قصد داریم که فضای NFT را به‌سمت رسانه اصلی، بسط دهیم. ما واقعا وقف ساختن پروژه‌های پرمعنایی شده‌ایم که به جامعه و طرفداران ما ملحق خواهند شد. هر فردی بدین‌صورت شانس آن را دارد که دارای یک NFT باشد؛ حال یا از راه خریداری و یا با درگیر شدن در این پلتفرم.»

ENVOY همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، وقف آن شده است تا توکن‌های غیرتعویضی را در دسترس همه قرار دارد. به‌همین دلیل نیز این شرکت، پروژه‌های NFT را برای مشتریان خود توسعه می‌بخشد. حال یا از طریق رویکرد پایین به بالا و یا در همکاری با شرکای انتخابی.

این پروژه‌ها نیز درآمد را از راه فروش و یا مزایا و امتیازات، تولید می‌کنند. با هر انتشار، ENVOY هم خریدهای عالی و هم NFT های جامعه محور منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد تا به طرفداران قدرت دهد. همچنین از این طریق می‌تواند به آنها امکان دسترسی به کلکسیون دیجیتالی هنرمندان مورد علاقه آنها را نیز بدهد.

شبکه ENVOY همچنین با برخورداری از مزیت جامعه‌ای گسترده‌تر، به اعضا اجازه معامله و جمع‌آوری NFT های جامعه منحصربه‌فرد و بدست آوردن پاداش را نیز می‌دهد.

ارائه NFT ها

ENVOY به شرکای B2B یا مشتریانی که NFT ها را کشف و خریداری کرده‌اند، یک مدل تجاری قدرتمند را تحویل می‌دهد. شرکای B2B نیز هنرمندانی هستند که ENVOY را برای ساخت و یا فروش NFT ها استخدام می‌کنند.

در رابطه با مدل B2C نیز باید بگوییم که کاربر نهایی می‌تواند به‌راحتی پیشنهادات ENVOY را بداند، گزینه‌های محصولات را مرور کند، به جامعه ملحق شود، با دیگران به‌اشتراک بگذارد و دیگران را دعوت کند و سپس نیز NFT ها را خریده، جمع‌آوری کرده و یا بدست آورد.

«سونی کریستوفیلیس» از شرکت AU21 Capital گفت:

«ما مشتاق شراکت با ENVOY هستیم. چرا که آنها پتانسیل کامل NFT ها را با معرفی آنها به جمع گسترده‌تری از مخاطبان، در عمل به‌کار می‌گیرند. در حالی که دارایی‌های NFT، در طول سال گذشته از لحاظ محبوبیت منفجر شدند، ما باور داریم که پتانسیلی استفاده نشده هنوز وجود دارد. این پتانسیل مخصوصا برای رشد اساسی کاربر است. به‌همین دلیل نیز مشتاقیم که به شرکت ENVOY کمک کنیم تا این پتانسیل را در ماه‌های پیش رو به عمل برساند.»

توکن ENVOY نیز یک توکن سودآور است که کاربران را قادر به شرکت در انجمن، مجهز به امکانات خاصی از جمله تخفیف در معاملات، استیکینگ و فارمینگ، رای‌گیری حکومتی، دسترسی انحصاری، ایردراپ‌های بسیار و همچنین توانایی رسیدن به مزایای حقیقی همچون دسترسی به AMA شخصی، می‌کند.

به‌عنوان بخشی حیاتی در اکوسیستم شبکه ENVOY، ابزار ENVOY VAULT نیز ارزش اشاره را دارد. این ابزار طراحی شده است تا به تسهیل توسعه فعالیت انجمن و شایعات آن، کمک کند. برای داشتن دسترسی به VAULTS، به اعضای شبکه‌ای که توکن‌های $ENVOY را داشته و فارم می‌کنند، مروارید به‌عنوان پاداش داده می‌شود. این پاداش‌ها نیز بعدا برای باز کردن قفل NFT هایی از سطوح Tier مختلف، استفاده خواهد شد.

ENVOY به‌دنبال آن است که از تمام فرصت‌های زندگی، استفاده کند. به‌همین دلیل نیز این شرکت پیش‌تر گزینه‌هایی از انتشارات اولیه NFT را آماده کرده است. این شبکه همچنین همکاری‌های دنباله‌دار بسیار بیشتری را در ماه‌های آتی، منتشر خواهد کرد.

درباره ENVOY

شبکه ارز دیجیتال ENVOY یک لیبل NFT و پلتفرمی است که در سال ۲۰۲۱ توسط تیمی از متخصصان صنعت و از سازمان‌های جهانی شامل: Spotify و « Smash The House and Activision» تاسیس شده است. این پلتفرم متمرکز بر جامعه به کاربران، قدرت خرید و معامله قطعات منحصربه‌فردی از هنرمندان و افراد مشهور مورد علاقه آنها را بدون نیاز به آنکه متخصص ارزهای دیجیتال باشند، می‌دهد. ENVOY با استعدادهای مشهوری از جمله: هنرمندان، بازیگران، افراد مشهور، اینفلوئنسرها، جشنواره‌ها، ناشران، شرکت‌های ورزش‌های الکترونیک و صاحبان IP همکاری می‌کند تا NFT های بسیار تاثیرگذاری را بسازد.

جمع بندی

شبکه ENVOY، از شبکه‌های تاثیرگذار ارزهای دیجیتال است که دانستن اطلاعات آن در زمینه رمز ارزها به شما کمک بسیاری می‌کند. این شرکت از شرکت‌های مهم در زمینه ارزهای دیجیتال و مخصوصا بخش NFT هاست. هدف این شبکه، ساختن NFT های مهم و بسیار موثر برای همه است. با استفاده از این شبکه و توکن‌های مخصوص آن، قادر خواهید بود که بدون داشتن هیچ دانش خاصی در این زمینه، NFT هنرمندان معروف خود را بدست آورید. ما امروز این شبکه و اهداف بلند مدت آن را خدمت شما بررسی کردیم. نظر شما در رابطه با آینده این شرکت چیست؟

Comments (0)
Add Comment