افزایش میزان سرمایه گذاری «فقط بر اتریوم»

مدیر دارایی از علاقه مندی اکثریت مردم به سرمایه گذاری بر اتریوم خبر می دهد.

بیت کوین سرمایه گذاران زیادی را به رمز ارز جذب کرد. ولی این بار طبق گزارش Grayscale اتریوم شروع به کسب توجه بیشتری کرده است.

در یک مصاحبه تلفنی با Bloomber، جناب مدیر مایکل ساننشین گفت: «در سال ۲۰۲۰ سرمایه گذاری بر اتریوم با پیشرفت در جذب علاقه جامعه توسعه گران به شدت رشد کرده است».

اتریوم، محبوب سرمایه گذاران

وی افزود: «در سال ۲۰۲۰ ما شاهد گروه جدیدی از سرمایه گذاران هستیم که یا برای اولین بار در اتریوم سرمایه گذاری کرده اند و یا کسانی هستند که فقط و فقط در اتریوم سرمایه گذاری کرده اند. اتریوم به عنوان یک دارایی با ارزش با رشد روز افزونی روبرو است.»

Grayscale به سرمایه گذارانی که در بازار رمز ارز سرمایه گذاری می کنند وام هایی ارائه می دهد.اگرچه وام اعتماد Grayscale به عنوان محبوب ترین وام باقی می ماند اتریوم نیز رشد زیادی در جریان ورودی وجه نقد داشته ست.

در سومین فصل سال ۲۰۲۰ ، جریان ورودی اتریوم به Grayscale به طور میانگین ۱۵.۶ میلیون دلار در هفته بود. سرمایه گذاری خالص در بیت کوین چیزی حدود ۵۵.۳ میلیون دلار در هفته بود. Grayscale متوجه تغیرات به سزایی در اواخر اکتبر در جریان ورودی شد.

در اوایل این هفته، Grayscale خبر داد که سهام اتریوم آن در تاریخ هفدهم دسامبر دچار تقسیم بندی ۹ بر ۱ خواهد شد. حرکتی که ممکن است به علاقه مندی بیشتر سرمایه گذاران بر سرمایه گذاری بیانجامد. در تاریخ چهاردهم دسامبر هشت سهم دیگر برای سهام داران به ازای هر سهمی که دارند اضافه خواهد شد.

بخش بزرگی از گسترش علاقه مندی اتریوم مدیون پخش درخواست های وام در رأس بلاک چین است. متصدی هوش بازاریابی Bloomberg، مایک مکگلون گفت که به نظر می رسد اتریوم رهبری بازار کنونی کسب کرده است.

قیمت اتریوم حدود ۳۵۳٪ رشد سالانه داشته است ، در حالی که این امار کم تر از نصف رشد کلی ان بوده است

آقای ساننشین گفت: «اگر بخواهیم از آینده اتریوم سخن بگوییم، رشد اتریوم همگام با رشد کنونی بیت کوین است».

با رمز ارز مارکت همواره در جریان خبرهای روز دنیای رمز ارز باشید.

Comments (0)
Add Comment