شرکت Nodle همکاری خود را با شرکت ESTV اعلام کرد

شرکت Nodle موضوعی است که امروز می‌خواهیم در رابطه با آن با شما صحبت کنیم. این شرکت از شرکت‌های برتر در زمینه ارز دیجیتال است که اخیرا همکاری خود با یکی دیگر از شرکت‌های برتر را به نام ESTV اعلام کرد. این همکاری می‌تواند تاثیرات بسیاری در زمینه کریپتوکارنسی داشته باشد. با ما همراه باشید تا این خبر و جزئیات همکاری را به طور کامل با هم بررسی کنیم.

شرکت Nodle

Nodle یک شبکه بی‌سیم غیرمتمرکز شهروند محور است. این شبکه اتصال ایمن و کم هزینه‌ای را برای اینترنت اشیا (IoT) فراهم می‌کند. این شرکت اخیرا همکاری خود را با شرکت ESTV اعلام کرد که از شرکت‌های پیشروی جهان در پخش محتوای ورزش‌های الکترونیکی (eSports) است. شرکت ESTV بیش از ۲۹.۶ میلیون تماشاچی خاص و ۱۲۴.۸ میلیون دقیقه بازدید را در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. بر اساس همین دلایل این همکاری به نظر می‌تواند استفاده از شبکه Nodle را به شدت افزایش دهد. همچنین این همکاری شیوه درآمدزایی جدیدی برای ESTV آن هم از طریق استخراج Nodle Cash معرفی می‌کند و سپس نیز پیشرفت‌های بیشتری از نظر تجربه کاربری برای این شبکه پدید می‌آورد. برای ESTV پایگاه شبکه سازی شرکت Nodle در انتشار آینده اپلیکیشن موبایل ESTV ساخته خواهد شد.

در حالی که برنامه Nodle Cash به میزان قابل توجهی از طریق پخش جهانی بیست و چهار ساعته ESTV ارتقا خواهد یافت و دیده خواهد شد، ESTV نیز یک منبع اضافی از درآمد را بدست می‌آورد و هر کاربر می‌تواند به راحتی تصمیم بگیرد تا Nodle Cash را بدست آورد آن هم در حال تماشای تیم‌ها و پخش‌های مورد علاقه خود. در مقابل کاربران قادر خواهند بود تا درآمدها را به تجهیزات و دیگر پیشنهادات ESTV تبدیل کنند.

اطلاعات بیشتر درباره Nodle Cash

Nodle Cash نه تنها از طریق برنامه Nodle Cash و توسط هر گیمر موبایلی بلکه حتی از طریق برنامه موبایل ESTV نیز بدست خواهد آمد. شبکه، مسابقات، لنگرها، ورزشکاران، افراد مشهور ESTV و همچنین شرکای آینده و حتی کنونی آن نیز دانلود برنامه Nodle Cash را به گیمرها در سرتاسر جهان ترویج خواهند داد.

Nodle Cash از راه دور و از طریق استفاده از انرژی بسیار کم بلوتوث (BLE) و الگوریتمی به نام «اثبات اتصال» استخراج خواهند شد. این امکانات به هرکسی اجازه می‌دهد که با یک تلفن هوشمند بتواند به طور اتوماتیک دستگاه‌ها و سنسورهای IoT با قابلیت BLE نزدیک را اسکن کند و بایت‌های بسیار کوچک از دیتا مانند لوکیشن، دما، کیفیت هوا، میزان تردد و حتی موارد بیشتر را تنها از طریق موبایل‌ خود انتقال دهد و به یک فضای ابری ببرد. به علاوه تمامی معاملات رمزگذاری می‌شوند تا از حریم خصوصی محافظت کنند. کاربران Nodle از دسته‌های شرکت‌ها، تولید کنندگان و شهرهای هوشمند برای دریافت بینش داده‌ها از طرف دستگاه‌ها و سنسورهای IoT پول پرداخت می‌کنند تا بتوانند تصمیم‌گیری را بهتر انجام دهند و در مقابل کاربرانی که قابلیت بلوتوث و دسترسی به اینترنت خود را به آنان قرض داده‌اند Nodle Cash پاداش می‌گیرند.

«میشا بنولیل» مدیر عامل و بنیانگذار شرکت Nodle می‌گوید:

«این اولین همکاری بزرگ ما در زمینه پل زدن میان شبکه Nodle با جهان پر رونق بازی و ورزش‌های الکترونیکی است.»

«گرت کینسمن» معاون فروش، رشد و از بنیانگذاران Nodle نیز افزود:

«ما از داشتن برند Nodle خود در ارتباط با ESTV هیجان زده‌ایم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا استفاده از آن را در مسابقاتی که همه Nodle Cash برنده می‌شوند ببینیم.»

«اریک یون» موسس و بنیانگذار ESTV نیز چنین نظری داد:

«ما نیز بسیار هیجان زده‌ایم از آن که با شبکه Nodle شریک شویم تا بتوانیم فناوری آنها را به اپلیکیشن موبایلی ESTV خود اضافه کنیم. کاربران جهانی ESTV قادر خواهند بود تا در حالی که رویدادهای مسابقات زنده را تماشا می‌کنند و هم زمان از پایگاه محتوای وسیع ESTV لذت می‌برند، Nodle Cash نیز بدست آورند. هرچه بیشتر تماشاچیان ما محتوا را در اپلیکیشن موبایل ESTV تماشا کنند Nodle Cash بیشتری بدست خواهند آورد. این همکاری یک همکاری واقعا «سه سر برد» برای تماشاگران ESTV و کاربران، Nodle و همچنین خود ESTV است.»

ESTV در حال حاضر در ۴۵ کشور از طریق پلتفرم‌ها برتری شامل شبکه زنده Roku، Sling TV، Amazon Fire TV، Rakuten TV، PLEX و غیره پخش می‌شود. همچنین این برنامه در پلتفرم‌های مرتبط با تلویزیون همچون Samsung TV Plus، VIZIO، TCL، Hisense و دیگر پلتفرم‌ها نیز در حال نمایش است.

«میشا بنولیل» مدیر عامل و بنیانگذار شرکت Nodle برای مصاحبه کاملا در دسترس است.

درباره نودل و شرکت Nodle

نودل شبکه مخصوص شهروندان است. نودل در حال ساخت بزرگترین شبکه بی‌سیم غیرمتمرکز بر روی زمین برای اتصال و ایمن سازی بسیاری موارد دیگر در آینده است.

شبکه نودل توسط میلیون‌ها تلفن هوشمند مجهز به بلوتوث تامین می‌شود که Nodle Cash را به دلیل اتصال به دستگاه‌های اینترنت اشیا و حسگرهای IoT نزدیک بلوتوث به دست می‌آورد.

توسعه دهندگان و ناشران برنامه‌ها این فرصت را دارند که از طریق کتابخانه شبکه نودل از برنامه‌های خود درآمدزایی کنند که به آنها امکان استخراج Nodle Cash را برای کمک به رشد شبکه می‌دهد.

اولین بسته اینترنت قدرتمند حریم خصوصی نودل به موارد مختلف استفاده از جمله اتصال و ایمن سازی دارایی‌های فیزیکی، ردیابی موارد از دست رفته یا با ارزش، گرفتن داده‌های حسگر، گواهینامه‌های امنیتی، ارائه بینش تصمیم گیری برای تولید کنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی، شرکت‌ها، شهرهای هوشمند و امور مالی صنعت و موارد دیگر اجازه می‌دهد.

برنامه‌ی Nodle Cash برای آی او اس و اندروید در دسترس است.

ESTV اولین کانال ویدئویی خطی ۲۴ ساعته‌ی زنده است که برای ورزش‌های الکترونیکی در ایالات متحده و در ماه می سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، ESTV به خودی خود  پوشش ورزشکاران الکترونیکی و اطلاع از امتیازات بازی‌ها را فراهم می‌کند.

ESTV در کانال‌های Roku در کانادا و ایالات متحده، Amazon Fire TV، Samsung TV Plus، Dish Sling TV، VIZIO، Rakuten TV در اروپا، TCL TV در سرتاسر جهان، ZEASN در سراسر جهان، Hisense Sharp در سراسر جهان، RAD TV در پلی استیشن و تلویزیون اندروید و گوگل، EASY TV در برزیل، Select TV، TikiLIVE، XOD Global در سرتاسر جهان، Simul-TV در ایالات متحده، مناطق بین المللی و همچنین از طریق شبکه هوایی برای رسانه‌های محلی بازار در دسترس است.

ما همچنین در Twitch، YouTube، سیستم عامل‌های فیس بوک و استریم‌های فید خطی زنده و خدمات AVOD در دسترس هستیم. ESTV با برترین شبکه‌های بازی و شرکای تولید در جهان برای محکم‌ترین صفحات محتوای ورزش در Linear، به صورت آنلاین و در تلفن‌های همراه شریک است. ESTV همچنین یک شریک پخش رسانه‌ای پایگاه مشترک وزارت دفاع «لوئیس مک خرد» و مسابقات ورزشی فارغ التحصیلان NFL است. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت www.estv.co مراجعه کنید.

جمع‌بندی

شرکت Nodle موضوعی است که امروز در رابطه با آن صحبت کردیم و اطلاعات آن را با شما در میان گذاشتیم. این شرکت از شرکت‌های برتر در زمینه رمز ارزهاست که اخیرا خبر از شراکت خود با شرکت ESTV را داده است. بدین صورت می‌توان میان شبکه بزرگ Nodle و دنیای گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری پل زد. ما امروز این دو شرکت و مزایای همکاری میان آنها را به طور کامل بررسی کردیم. به نظر شما این همکاری چه تاثیری در زمینه رمز ارزها خواهد داشت؟

Comments (0)
Add Comment