راه اندازی ETF اتریوم توسط VanEck پس از دریافت تاییدیه‌های لازم

راه اندازی ETF اتریوم به وسیله درخواست شرکت سرمایه گذاری VanEck از مواردی است که توانسته توجه سرمایه گذاران را به اتریوم بیش از پیش جلب کند. وجود ETF این رمز ارز باعث افزایش کارایی و استفاده از آن در حیطه ارزهای دیجیتال می‌شود.

راه اندازی ETF در اتریوم چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر ETF رمز ارز اتریوم توسط سیستم امنیتی و کمیسیون صرافی ایالات متحده آمریکا تایید شود، استفاده از از ETH بسیار راحت‌تر خواهد شد. به عنوان مثال کاربران می‌توانند به راحتی اتریوم را از صرافی‌های معمولی موجود در ایالات متحده آمریکا خریداری کنند. حتی این امکان وجود دارد تا بتوانید اتریوم خود را در این قبیل صرافی‌ها بفروشید. بر اساس اطلاعات و مدارک منتشر شده، سهام اتریوم تراست VanEck در Cboe BZX قابل انتشار و معامله خواهد بود.

در ششم ماه می بود که اتریوم افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد. این ارز دیجیتال به قیمت ۳۶۰۰ دلار نیز رسید. در ۲۱ ماه آپریل چندین سیستم مدیریت سرمایه در حیطه ارزهای دیجیتال، اتریوم و تجهیزات مالی این رمز ارز را در صرافی Toronto Stock لیست کردند. همچنین در روز ۲۴ ماه آپریل ۳iQ Corp و صرافی مشهور کوین شیرز اقدام به راه اندازی ETF اتریوم کردند. این ETF در کشور کانادا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در صورت پذیرش درخواست راه اندازی ETF اتریوم، آیا می‌توان انتظار افزایش قیمت این رمز را داشت؟

در روز ۲۸ ماه آپریل بود که سیستم امنیتی و کمیسیون صرافی در ایالت متحده آمریکا درخواست شرکت VanEck را برای راه اندازی ETF این رمز ارز را رد کرد. دلیل رد درخواست VanEck، راه اندازی یک صرافی بر اساس بیت کوین بود. این صرافی قرار بود در روز ۱۷ ماه ژوئن راه اندازی شود.

اگر درخواست VanEck مبنی بر راه اندازی ETF ارز دیجیتال تایید شود، این شرکت اولین ETF بر اساس بیت کوین را در ایالت متحده آمریکا راه اندازی خواهد کرد. سیستم امنیت و کمیسیون صرافی‌های این کشور بر روی پروژه‌های دیگر نظیر WidsomTree و Kryptoin بیت کوین کار می‌کند. در صورت راه اندازی ETF، احتمال افزایش قیمت و ارزش این رمز ارز وجود دارد.

جمع بندی

راه اندازی ETF ارز دیجیتال اتریوم از مواردی است که دانستن آن دید شما را برای سرمایه گذاری در این رمز ارز بازتر می‌کند. نظر شما چیست؟ آیا ETF اتریوم می‌تواند عاملی تاثیرگذار در افزایش قیمت این رمز ارز باشد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

اتریوم
Comments (0)
Add Comment