استخراج اتریوم و حضور دستگاه جدید ماینینگ از جمله ماینر ASIC

استخراج اتریوم و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که در این مقاله آن را مورد بررسی قرار دهیم. طبق آخرین اخباری که توسط Bitmain منتشر شد، دستگاه جدیدی تحت عنوان ASIC ماینر وارد بازار شد. این دستگاه می‌تواند عملکرد و راندمان قابل توجهی را نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در سیستم رمز ارزها داشته باشد.

سازنده تجهیزات استخراج رمز ارزها توجه خاصی نسبت به استخراج اتریوم دارد.

کمپانی Bitmain، یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های ماینینگ دستگاه جدیدی در زمینه ماینینگ اتریوم به بازار معرفی کرد. این دستگاه عملکرد بهتری نسبت به سایر دستگاه‌های استخراج دومین ارز دیجیتال حیطه کریتوکارنسی دارد.

مدل AntMiner E9 یک نسخه بسیار مناسب الگوریتم Ethash به حساب می‌آید. کمپانی Bitmain هیچگونه اطلاعات جزیی نسبت به عملکرد و قیمت این محصول منتشر نکرده است. دستگاه AntiMiner به زودی وارد سیستم ارزهای دیجیتال می‌شود. این دستگاه در زمینه ماینینگ اتریوم می‌تواند به خوبی عمل کند.

اطلاعات کلی درباره دستگاه AntMiner E9

بر اساس اطلاعاتی که توسط «کولین هو» منتشر شد، میزان هش به وسیله این دستگاه می‌تواند تا ۱.۵۰۰ MH/s برسد. این میزان هش نسبت به سایر دستگاه‌های ماینینگ قدیمی بیشتر است. در ماه فوریه سال ۲۰۲۱، ماینرهای اتریوم توانستند به یک رکورد جدید دست پیدا کنند. این ماینرها توانستند به بیش از یک میلیارد مارک دست پیدا کنند که به نوبه خود رشد بسیار بزرگی در زمینه استخراج اتریوم به حساب می‌آید. بیش از نیمی از این میزان از هزینه تراکنش به دست آمده است.

در ماه مارس سال جاری، ماینرهای دومین رمز ارز بزرگ در حیطه کریپتوکارنسی توانستند حدود ۱.۳۷ میلیارد دلار درآمد کسب کنند. این درآمد از طریق استخراج اتریوم به دست آمد. سهم حاصل از هزینه‌های تراکنش از مبلغ بالا، حدود ۴۷ درصد برآورد شده است. ۱۵ام ماه آپریل امسال را به یاد بیاورید. در این تاریخ هارد فورک Berlin در شبکه اصلی اتریوم اجرا شد. این فورک در بلوک #۱۲۲۴۴۰۰۰ پیاده شد. چند دیدگاه از این مشخص به وجود آمد. یکی از این موارد تغییر الگوریتم محاسبه هزینه گس بود. همچنین نوع تمامی تراکنش‌های مربوط به اتریوم از دیگر دیدگاه‌های به وجود آمده از این تصمیم بود.

برلین EIP-1559 را در سیستم خود لحاظ نکرد. این کد شامل سوزاندن بخشی از هزینه‌های تراکنش بود. همین عامل یکی از مشخصه‌هایی بود که استخراج اتریوم را برای ماینرها بسیار پرسود کرد. فعال سازی این کد در هارد فورک لندن صورت گرفت. این هارد فورک قرار است در ماه جولای راه اندازی شود.

جمع بندی

استخراج اتریوم و بررسی دستگاه‌ جدید در زمینه ماینینگ این رمز ارز توانست در چند روز گذشته سر و صدای بسیار زیادی به پا کند. نظر شما چیست؟ آیا این دستگاه‌ها می‌توانند در زمینه ماینینگ اتریوم قوی‌تر عمل کنند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.

اتریوم
Comments (0)
Add Comment