جمع کردن ارز اتر از سوی دارندگان آن

جمع کردن ارز اتر توسط دارندگان آن، حالا خبرساز شده است. دارندگان ارز دیجیتال اتریوم بیش از ۴ میلیون اتر را در طول افت قیمتی این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲، جمع‌آوری و انباشته کرده‌اند.

جمع کردن ارز اتر

چندین دارنده ارز دیجیتال اتریوم (ETH) در حال بهره بردن از مزیت افت اخیر بازار به نفع افزایش جایگاه‌های خود در دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار از نظر ارزش هستند. اطلاعات ارائه‌شده از سوی صفحه IntoTheBlock امروز نشان می‌دهد که کاربران اتریوم بیش از ۴ میلیون واحد از اتر را در طول این سال جمع‌آوری و انباشته کرده‌اند.

بنا بر داده‌های این سایت، دارندگان این ارز پس از سقوط اتریوم تا زیر ۲,۳۰۰ دلار در ژانویه ۲۰۲۲، این افت قیمت را به‌عنوان فرصتی عالی برای افزودن ارز دیجیتال بیشتر به پورتفولیوی خود دیده‌اند. فعالیت درون‌زنجیره‌ای اتریوم نیز نشان می‌دهد که دارندگان بلند‌مدت این ارز دیجیتال، دو میلیون اتر را در نوامبر ۲۰۲۱ فروختند. این اتفاق درست پس از آن افتاد که قیمت این کوین در طی چند جلسه قیمتی تا ۵,۰۰۰ دلار افت کرد.

صفحه رسمی توئیتر IntoTheBlock در رابطه با جمع کردن ارز اتر از سوی دارندگان آن نوشت: «دارندگان بیش از ۴ میلیون اتر را در سال ۲۰۲۲ جمع‌آوری می‌کنند. به‌نظر می‌رسد که دارندگان این ارز در ماه نوامبر پس از آنکه قیمت آن تا سطح ۵,۰۰۰ دلار افت کرد، ۲ میلیون از ارزهای خود را فروختند. سپس در اواسط ماه ژانویه، تراز حساب هولدرهای این ارز با سقوط قیمت اتر تا ۲,۲۰۰ دلار به میزان قابل‌توجهی رشد کرد.»

جالب است بدانید که با افت قیمت اتر به‌صورت متوالی، دارندگان این ارز، مقداری که پیش‌تر فروخته بودند را دو برابر کردند. در حالی که اتریوم تنها ارز دیجیتالی نیست که از آغاز امسال از افت عمده قیمتی رنج برده باشد، اما این ارز دیجیتال امسال بازار نزولی وحشتناکی را تحمل کرد. طبق داده سایت Coingecko، یک واحد از ارز اتریوم در ۱ ژانویه ۲۰۲۲ حدود ۳,۶۰۰ دلار معامله می‌شد.

با وجود این، تا پایان ژانویه قیمت اتریوم تا ۲,۲۰۰ دلار افت کرد. این درست در زمانی بود که فدرال رزرو جلسه خود را برگزار کرد که شاهد رشد نرخ سود تا مرز محدود کردن افزایش تورم در ایالات متحده بود. پیش‌تر همین امروز و در بحبوحه تنش‌های میان روسیه و اوکراین، اتر تا نزدیک به ۷% از ۳,۱۲۶ دلار افت کرد. همچنین فدرال نیز طرح‌هایی را برای افزایش نرخ سود در ماه مارس ارائه داد.

افزایش فعالیت کاربری در اتریوم

جمع کردن ارز اتر تنها خبر مهم اخیر نیست. معامله‌گران مجبور بودند یا دارایی‌های خود را به استیبل کوین تبدیل یا اتریوم بیشتری را در طول افت قیمتی آن جمع‌آوری کنند. به همین دلیل هم قیمت اتر از آن زمان تاکنون بسیار پرنوسان بوده است.

به‌دنبال انباشته کردن شدید اتریوم، گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که آدرس‌های بیشتری با نگهداری اتر نسبت به بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا، بیت کوین (BTC)، در موقعیت سود قرار دارند. در عین حال، فعالیت کاربری اتریوم نیز رشد قابل‌توجهی را در ساعات اخیر ثبت کرده است. بیش از ۱.۵ میلیون آدرس به‌صورت ماهانه به این شبکه اضافه می‌شوند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/18/ethereum-holders-accumulate-over-4-million-plus-ethereum-amid-2022-price-dips/

Comments (0)
Add Comment