عمده فروشی اتریوم و کاهش میزان آن در آینده‌ای نزدیک

عمده فروشی اتریوم از مهم‌ترین اطلاعات دنیای ارز دیجیتال است که دانستن آن به شما کمک بسیاری می‌کند. اخیرا ارز دیجیتال اتریوم در صرافی‌ها دچار افت شدیدی شده است. تحلیلگران بزرگ دنیای ارز دیجیتال این افت را به دلیل کاهش ریسک عمده فروشی‌های آینده‌ی این ارز می‌دانند. با ما همراه باشید تا این موضوع را با هم بررسی کنیم.

عمده فروشی اتریوم در حال کاهش

یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تحلیلگر ارز دیجیتال، پلتفرم “Santiment” است. این پلتفرم اخیرا داده‌هایی ارائه داده است که نشان می‌دهد سهام داران با پس گرفتن مبالغ هنگفتی از ارز اتریوم خود از صرافی‌ها، توانسته‌اند ریسک عمده فروشی این ارز در آینده را به میزان چشمگیری کاهش دهند.

«سانتیمنت»، پلتفرم ارائه دهنده تحلیل‌های ارز دیجیتال، اخیرا توییتی پست کرد و طی آن بیان کرد که تعادل اتریوم در چندین صرافی رمز ارز به شدت کاهش یافته است.

این پلتفرم در توییتر خود نوشت:

«در ابتدای ماه جولای، صاحبان سهام اتریوم با کاهش درصد اتریوم نگه داری شده در صرافی‌ها تا پایین‌ترین ضریب از نوامبر ۲۰۱۸ حماسه آفریدند و حرکتی تاریخی انجام دادند. این افت زیر ۱۸% آن هم برای اولین بار در طول ۳۱ ماه، موجب کاهش خطر عمده فروشی اتریوم در آینده می‌شود.»

تعادل کلی اتریوم در پلتفرم‌های معاملات رمز ارز تا زیر ۱۸ درصد افت کرده است. این میزان از نوامبر ۲۰۱۸ تا کنون پایین‌ترین ضریب بوده است.

سانتیمنت معتقد است عمده فروشی اتریوم کاهش بیشتری را تجربه خواهد کرد

پلتفرم «سانتیمنت» باور دارد که با انتقال ارز دیجیتال اتریوم از صرافی‌ها به کیف پول‌ها، کاربران احتمال عمده فروشی بزرگ اتریوم در آینده‌ای نزدیک را کاهش داده‌اند.

در زمان نگارش این مطلب اتریوم در مبلغ ۲,۰۶۰ دلار معامله می‌شود. طبق تحلیلی که توسط «CoinGecko» ارائه شد، اوایل همین سال درست در ۱۲ می اتریوم قرار بود که اوج قیمت ۴,۳۶۱ دلار را برای معاملات خود حفظ کند.

اتریوم از سال ۲۰۲۱ و از مبلغ ۱۳۶۷ دلار شروع کرد و در ماه می به اوج قیمت خود رسید. این ارز شاهد رشد ۲۲۰ درصدی از ژانویه ۲۰۲۱ بوده است. همچنین ارز اتریوم با افت ۵۴% از تاریخ ۱۲ می نیز روبه‌رو شد اما این ارز که دومین رمز ارز بزرگ دنیاست توانست عرصه را حفظ کند و به سرعت تا بالاتر از ۲۰۰۰ دلار که در واقع پشتیبانی فیزیولوژیکی اصلی ارز بود، رسید.

جمع ‌بندی

عمده فروشی اتریوم از مهم‌ترین اطلاعات دنیای رمز ارزهاست که دانستن آن به شما کمک زیادی می‌کند. اخیرا صاحبان اتریوم دست به حرکتی تاریخی زدند. آنها با پس گرفتن مبالغ ETH خود از صرافی‌ها، تعادل اتریوم را برهم زدند. البته تحلیلگران این اتفاق را راهی برای کاهش خطر عمده فروشی این ارز در آینده‌ای نزدیک در نظر می‌گیرند. به نظر شما این امر چقدر به کاهش ریسک این اتفاق در آینده کمک می‌کند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment