رد رمز ارز اتریوم توسط مدیر عامل توییتر خبر اول رمز ارزها

رد رمز ارز اتریوم از تازه‌ترین خبرهای مهم دنیای ارز دیجیتال است که امروز به آن می‌پردازیم. مدیر عامل توییتر اخیرا به طور قاطعانه‌ای ارز دیجیتال اتریوم را رد کرد. او پیش از این نیز بارها اعلام کرده بود که تنها از بیت کوین استفاده می‌کند و حالا با این عمل قاطعانه، مهر تاییدی بر آن زد که هنوز هم یکی از ماکسیمالیست‌های بیت کوین است.

«جک دورسی» و رد رمز ارز اتریوم

حتی با وجود اینکه توییتر ۱۴۰ NFT در بلاک چین اتریوم صادر کرده است اما همچنان مدیر عامل توییتر اتریوم را برای سرمایه گذاری قبول ندارد.

«جک دورسی» با وجود راه اندازی آن میزان از NFT ها بر روی شبکه اتریوم تایید کرد که هنوز هم از ماکسیمالیست‌های بیت کوین است و اصلا به سرمایه گذاری در اتریوم علاقه‌ای ندارد.

توییتر دیروز اولین مجموعه NFT خود را از طریق شبکه اتریوم منتشر کرد. این ۱۴۰ NFT توییتر، تصاویری متحرک از لوگوی شرکت هستند که به صورت رایگان به افراد بخشیده می‌شوند.

به دنبال اخبار NFT یک کاربر توییتری به نام «Packanimal» پیشنهاد داد که «موضوع فقط زمان است، قبل از آنکه “دورسی” در اتریوم سرمایه گذاری کند.» که مدیر عامل در پاسخ به آن «نه» گفت.

او در یک کنفرانس بیت کوین ماه پیش در میامی بر تعهد راسخ خود برای تبدیل بیت کوین به ارز اصلی کل اینترنت تاکید کرد. طبق گفته او هیچ ارز دیگری اهمیت ندارند:

«هیچ کوین دیگری از نظر من اصلا ارزش ندارد.»

همچنین او در کنفرانس گفت:

«بیت کوین قطع به یقین همه چیز را تغییر می‌دهد. من فکر نمی‌کنم هیچ چیز فعال‌تری برای مردم در سرتاسر دنیا وجود داشته باشد.»

«دورسی» که همچنین مدیر عامل و از بنیانگذاران شرکت پرداخت دیجیتال رمز ارز دوست «Square» است، پیش از این نیز وفاداری خود را تنها به بیت کوین با چنین توییتی در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود:

«من فقط بیت کوین دارم.»

«دورسی» از اولین ترویج دهندگان بیت کوین حداقل از سال ۲۰۱۸ بارها بر سر این موضوع بحث کرده است. او از ابتدا معتقد بود که روزی بیت کوین به ارز اصلی اینترنت تبدیل خواهد شد. او قبلا نیز تغییر مسیر از بیت کوین به دیگر آلت کوین‌ها همچون اتریوم را با ادعای اینکه فقط در بیت کوین سرمایه گذاری می‌کند، رد کرده بود.

جمع ‌بندی

رد رمز ارز اتریوم خبر اخیر دنیای ارزهای دیجیتال بود که امروز به آن پرداختیم. «جک دورسی» از اولین ماکسیمالیست‌های بیت کوین بوده است که از همان ابتدا رویای تبدیل این ارز دیجیتال به کریپتو اصلی اینترنت را در سر داشته است. او اخیرا دوباره بر این موضوع تاکید کرد و سرمایه گذاری در ارزی همچون ETH را کاملا رد کرد. نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment