«ویتالیک بوترین» موسس اتریوم و صحبت‌های اخیر وی

«ویتالیک بوترین» موسس اتریوم از اشخاص مهم در زمینه رمز ارزها است که دانستن آن در بدست آوردن سودهای بیشتر کمک زیادی به شما می‌کند. وی اخیرا اعلام کرد: «ارتقا شبکه لندن ثابت می‌کند که اکوسیستم اتریوم قادر است تا تغییرات چشمگیری را به‌وجود آورد. این ارتقا باعث می‌شود که درباره ادغام، مطمئن‌تر شوم». با ما همراه باشید تا امروز این خبر را به‌طور کامل بررسی کنیم.

«ویتالیک بوترین» موسس اتریوم

پس از راه‌اندازی موفق هارد فورک لندن، موسس اتریوم از ادغام بعدی این هارد فورک با شبکه اصلی، مطمئن‌تر شده است.

«بوترین» در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت:

«۱۵۵۹ قطعا مهم‌ترین قسمت لندن است. ارتقا لندن، ثابت می‌کند که اکوسیستم اتریوم می‌تواند منجر به تغییراتی بزرگ شود.»

پس از این ارتقا که لندن نام دارد، بیش از ۳،۵۵۰ اتریوم با ارزش تقریبی ۹.۸ میلیون دلار، سوزانده شده بود.

«ویتالیک» ادعا می‌کند که مصرف انرژی اتریوم پس از کنار گذاشتن مکانیسم اثبات کار، تا بیش از ۹۹ درصد افت خواهد کرد.

«بوترین» اعلام کرد که اجرای موفق ارتقاء لندن، او را بیش از پیش درباره ادغام بعدی اتریوم، مطمئن کرد.

او گفت:

«این قطعا من را نسبت به ادغام شبکه، مطمئن‌تر می‌کند.»

انتشار اتریوم ۲.۰ برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. برخی محققان اتریوم ۲ فکر می‌کنند که این ادغام شاید حتی زودتر نیز تکمیل شود.

اندازه بلاک اتریوم در حال حاضر متغیر است. این موضوع نیز از دیگر دستاوردهای این ارتقا است. تا پیش از این، تعداد معاملاتی که در یک بلاک جا می‌شد، ثابت بود. کاربران باید منتظر می‌ماندند تا معاملات آنها زمانی که تقاضای شبکه بالا بود، پردازش شود. اما حالا بلاک‌ها می‌توانند بزرگ یا کوچک شده و به اندازه معاملات ورودی درآیند.

«ویتالیک» گفت:

«حالا ارسال معامله‌ای که شامل بلاک بعدی می‌شود، بسیار آسان‌تر شده است و این برای تجربه کاربر، بسیار مهم است.»

جمع بندی

«ویتالیک بوترین» موسس اتریوم، شخصی مهم در زمینه ارزهای دیجیتال است که دانستن آن در این زمینه به شما کمک‌های بسیاری می‌کند. وی اخیرا صحبت‌های جالبی درباره این شبکه داشته است. ارزهای دیجیتال تمام مدت در حال ارتقا هستند. آنها سافت فورک و هارد فورک‌های بسیاری به‌وجود می‌آورند و شبکه‌های خود را هرروز بهتر می‌کنند. ارتقاء جدید اتریوم نیز،‌ لندن نام دارد. این ارتقا بسیار موفق بوده است تا حدی که «بوترین» را نسبت به ادغام آن با شبکه حال حاضر اتریوم، مطمئن کرده است. ما امروز این ارتقا و صحبت‌های موسس اتریوم را به‌طور کامل بررسی کردیم. به‌نظر شما این ادغام انجام می‌شود؟

Comments (0)
Add Comment