سوزاندن ارز دیجیتال اتریوم به واسطه ایجاد ساز و کار EIP-1559

سوزاندن ارز دیجیتال اتریوم و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی است که در هفته گذشته اتفاق افتاد. پس از آن که ساز و کار EIP-15559 ایجاد شد، در ۲۱ روز پیش رو قرار است ۱۰۰.۰۰۰ اتریوم سوزانده شود.

Panoramic geometry. Broken lines, linking glowing light dots on dark blue background. Ethereum rhombus. Cryptocurrency concept. 3d rendering

سوزاندن ارز دیجیتال اتریوم

پس از آن که EIP-1559 اتریوم در فاز اجرایی قرار گرفت، در ۲۱ روز آینده ۱۰۰.۰۰۰ توکن از این رمز ارز قرار است سوزانده شود. دومین بلاکچین بزرگ در حیطه ارزهای دیجیتال قرار است در ۲۱ روز حدود ۱۰۰.۰۰۰ توکن اتریوم را بسوزاند.

 همانطور که می‌دانید بلاکچین اتریوم هزاران دلار را در هر دقیقه به عنوان هزینه تراکنش می‌سوزاند. EIP-1559 را می‌توان یکی از اصولی‌ترین و کاربردی‌ترین ساز و کارهای فعال در حیطه اتریوم دانست که در پنجم آگوست فعال شد. بر اساس آمار و ارقام منتشر شده از فعالان بازار ارزهای دیجیتال، سالانه حدود دو میلیون کوین از چرخه این رمز ارز خارج خواهد شد.

جمع بندی

سوزاندن ارز دیجیتال اتریوم و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که قصد داریم در این مقاله آن را مورد بررسی قرار دهیم. به نظر شما این استراتژی موفقیت آمیز خواهد بود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment