پیشبینی قیمت اتریوم نشان‌گر رسیدن این ارز به ۳۵,۰۰۰ دلار

پیشبینی قیمت اتریوم از موضوعات جالب دنیای ارزهای دیجیتال است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. اخیرا یک بانک بزرگ برتانیایی به‌نام استاندارد چارتد، اولین پیشبینی خود را از قیمت ارزهای دیجیتال منتشر کرد. این بانک در اولین پیشبینی خود اعلام کرده است که ارز دیجیتال اتریوم در مدت طولانی به ۳۵,۰۰۰ دلار می‌رسد. با ما باشید تا این خبر جنجالی را با هم بررسی کنیم.

پیشبینی قیمت اتریوم

استاندارد چارتد (Standard Charted) یک بانک بزرگ انگلیسی است. این بانک اخیرا اولین گزارش ارزهای دیجیتال خود را منتشر کرد. این گزارش، نشانگر یک حالت نسبتا خوش‌بینانه برای ارز دیجیتال اتریوم (ETH) و موقعیتی نسبتا بدبینانه برای بیت کوین (BTC) بود.

براساس گفته تیم تحقیقات جهانی استاندارد چارتد، اتریوم بیشتر مانند یک «بازار مالی» است که معاملاتی همچون: بیمه، وام و صرافی‌ها می‌توانند در آن جای بگیرند. از طرف دیگر نیز طبق گفته همین تیم، بیت کوین بیشتر همچون یک «ارز» است. استاندارد چارتد معتقد است که اتریوم سرانجام از بیت کوین پیشی می‌گیرد؛ چرا که موارد استفاده بسیار گسترده‌تری نسبت به آن ارز دیجیتال دارد.

این تیم، قیمت بیت کوین در طولانی مدت را از ۵۰ هزار دلار تا ۱۷۵,۰۰۰ دلار پیش‌بینی کرده‌اند که یک افزایش ۳۰۰% نسبت به قیمت کنونی بیت کوین است. این گزارش، قیمتی خوش‌بینانه‌تر را برای ارز دیجیتال اتریوم، پیش‌بینی می‌کند. استاندارد چارتد پیش‌بینی می‌کند که قیمت اتریوم در طولانی مدت بین ۲۶,۰۰۰ دلار و ۳۵,۰۰۰ دلار، خواهد بود. این پیشبینی قیمت اتریوم درواقع نشان‌گر افزایش ۱۰۰۰% نسبت به قیمت کنونی اتریوم است.

استاندارد چارتد به‌علاوه اهمیت رشد بیت کوین را نیز تشخیص داد. آنها تصدیق می‌کنند برای آنکه اتریوم به ۲۶,۰۰۰ و ۳۵,۰۰۰ دلار برسد، اول بیت کوین باید به ۱۷۵,۰۰۰ دلار دست یابد.

به‌نظر می‌آید که موسسات، آغوش خود را به‌روی این ایده که اتریوم سرانجام از بیت کوین پیشی خواهد گرفت، باز کرده‌اند. احساسات بازار بسیاری دررابطه با غلبه اتریوم بر بیت کوین وجود دارد. دیتای پنج سال اخیر نیز نشان‌گر آن است که اتریوم همواره عملکرد بهتری از بیت کوین در بازار داشته است.

جمع بندی

پیشبینی قیمت اتریوم یکی از موضوعات داغ دنیای ارزهای دیجیتال است که امروز در این مقاله به آن پرداختیم. ارز دیجیتال اتریوم پس از بیت کوین، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال به‌شمار می‌رود. این ارز دیجیتال، تاکنون عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته است. حالا نیز یک بانک بزرگ انگلیسی به‌نام استاندارد چارتد، قیمت این ارز در طولانی مدت را تا هزار درصد بیشتر از قیمت کنونی آن، پیشبینی کرده است. ما امروز این پیشبینی جنجالی را خدمت شما بررسی کردیم. نظر شما دررابطه با قیمت ارز دیجیتال اتریوم در بلند مدت چیست؟