برداشت ارز دیجیتال اتریوم تا ۱.۲ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته

برداشت ارز دیجیتال اتریوم از موضوعات جنجالی اخیر است که قصد داریم امروز آن را خدمت شما بررسی کنیم و مهم‌ترین اطلاعات آن را در اختیار شما قرار دهیم. ارز دیجیتال اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال است. اما حالا ۱.۲ میلیارد دلار از این ارز دیجیتال، تنها در عرض ۲۴ ساعت گذشته از صرافی‌ها برداشته شده است. این برداشت نیز با بیش از ۱ میلیارد دلار اتریوم سوخته از زمان انتشار طرح EIP-1559 همراه است. با ما همراه باشید تا دلیل این اقدام جنجالی را با هم بررسی کنیم.

برداشت ارز دیجیتال اتریوم

بیش از ۱ میلیارد دلار ارزش اتریوم (ETH) در عرض ۲۴ ساعت اخیر از صرافی‌های متمرکز، برداشته شد. این برای دومین بار در امسال است که چنین مبلغ هنگفتی از حساب‌های این ارز دیجیتال، برداشته می‌شود. بیش از ۱ میلیارد دلار ارزش اتریوم از صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت اخیر، خارج شد. این منجر به رفتن اذهان عمومی به‌سمت این فکر شد که قطعا یک افزایش قریب‌الوقوع را در قیمت این ارز دیجیتال، شاهد خواهیم بود. چرا که بدین شکل، عرضه این ارز دیجیتال در بسیاری از بازارها، پایین می‌آید.

براساس اطلاعاتی که توسط ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل «IntoTheBlock» ارائه شد، ۱.۲ میلیارد اتریوم در روز پنجشنبه از صرافی‌های متمرکز برداشته شد. این نیز رکورد جدیدی را از لحاظ تورم‌های کوتاه مدت در صرافی‌ها، ثبت کرد. این ارائه‌دهنده تحلیل همچنین دررابطه با برداشت ارز دیجیتال اتریوم اعلام کرده است که قیمت اتریوم ۳۰ روز پس از آنکه ۱ میلیارد دلار از این ارز دیجیتال در آوریل از پلتفرم‌های معامله متمرکز برداشته شد، ۶۰ درصد افزایش یافت.

«IntoTheBlock» نوشت:

«مقدار خالص اتریومی که از صرافی‌ها خارج شد توانست یک رکورد جدید را ثبت کند. بیش از ۱.۲ میلیارد دلار ارزش اتریوم، دیروز صرافی‌های متمرکز را ترک کرد. آخرین باری که مقداری بیش از ۱ بیلیون دلار از صرافی‌ها خارج شد، اتریوم تا ۶۰ درصد در عرض ۳۰ روز، افزایش یافت.»

برداشت عجیب اتریوم از صرافی‌ها

بیش از ۱ میلیارد دلار اتریوم نیز از زمان انتشار طرح EIP-1559 سوزانده‌شده است.

اطلاعات تهیه‌شده توسط وبسایت «Watchtheburn» نیز نشان‌گر آن است که ۲۹۷,۰۰۰ اتریوم از ۵ام آگوست در شبکه اتریوم، سوزانده شده است. این بیش از ۱ میلیارد دلار ارزش پولی بوده است. چنین مقداری نیز توسط نهنگ‌های ارزهای دیجیتال، از صرافی‌های متمرکز به کیف پول‌های دیگر، منتقل شد که در اولین قسمت مقاله، به آن اشاره کردیم.

«آنتونی ساسانو» بنیان‌گذار EthHub این موضوع را در صفحه توییتر خود تأیید کرد. او نوشت:

«بیش از ۳۰۰,۰۰۰ اتریوم حالا سوزانده شده است.»

جمع بندی

برداشت ارز دیجیتال اتریوم از موضوعات جنجالی این روزهاست که در مقاله امروز به آن پرداختیم و نکات مهم آن را خدمت شما توضیح دادیم. در روز پنجشنبه، در عرض ۲۴ ساعت، ۱.۲ میلیارد دلار از حساب‌های اتریوم در صرافی‌های مختلف، خارج شد. این یک رکورد جدید در زمینه برداشت از حساب صرافی‌های متمرکز بود. پیش‌تر نیز چنین اتفاقی برای ارز دیجیتال اتریوم رخ داده بود. تحلیل‌گران ارزهای دیجیتالی پیش‌بینی می‌کنند که حالا قیمت این ارز دیجیتال، به‌طور ناگهانی بالا خواهد رفت. ما امروز این موضوع را به‌طور کامل خدمت شما بررسی کردیم. به‌نظر شما قیمت این ارز دیجیتال پس از اتفاقی که رخ داد، چطور پیش خواهد رفت؟

Comments (0)
Add Comment