رمز ارز اتریوم و اضافه کردن ۶.۲ میلیون آدرس جدید

رمز ارز اتریوم از رمز ارزهای برتر است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و پیشرفت چشمگیر اخیر آن را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم. این رمز ارز، دومین ارز بزرگ بازار ارزهای دیجیتال است. این رمز ارز، روز به روز در حال پیشرفت‌های بیشتر است. حالا نیز مشخص شده است که از آغاز امسال تا کنون، ارز دیجیتال اتریوم، بیش از ۶.۲ میلیون آدرس را به شبکه خود اضافه کرده است. با ما همراه باشید تا پیشرفت جدید این رمز ارز را به‌طور کامل بررسی کنیم.

رمز ارز اتریوم

شرکت تحقیق و تحلیل کوین متریکس (CoinMetrics) توییت کرده است که مقبولیت کاربری اتریوم (Ethereum) در حال گسترش بسیار سریع است. این شرکت اعلام می‌کند که اندازه این ارز دیجیتال، تحت تأثیر افت قیمتی آن قرار نگرفته است. براساس توییت اخیر کوین متریکس، تعداد سرسام‌آور بیش از ۶.۲ میلیون کیف پول اتریوم از آغاز امسال به این شبکه اضافه شده است. هر کدام از آنها نیز حدود ۰.۰۱ تا ۱ اتریوم در خود دارند.

شرکت کوین متریکس توییت کرد:

«آبشار نقدینگی، تأثیر شدیدی بر قیمت می‌گذارد اما مبانی اصولی را تغییر نمی‌دهد. اتریوم بیش از ۶.۲ میلیون آدرس را با داشتن ۰.۰۱-۱ اتریوم تا به امروز به شبکه خود، اضافه کرده است. پذیرش کاربران، به‌سرعت در حال افزایش است و زیاد تحت تأثیر سقوط قیمت این ارز دیجیتال، قرار نگرفته است.»

این تیم اشاره کرد که باوجود تأثیر منفی نقدینگی اخیر رمز ارز اتریوم، اما مبانی اصلی این کوین همچنان به قوت خود باقی مانده است. در عین حال، اعتبارسنج‌ها به سپرده‌گذاری ETH در قرارداد اتریوم ۲.۰ ادامه می‌دهند. براساس اطلاعاتی که توسط «Glassnode» ارائه شده است، ارزش کلی قفل‌شده در ETH 2.0 به اوج بی‌سابقه ۷,۵۳۴,۱۴۶ اتریوم، رسیده است.

پیش‌تر نیز در همین هفته، «آنتونی اسکاراموچی» مدیرعامل و بنیان‌گذار سرمایه «SkyBridge» نظر خود را دررابطه با آینده توسعه اتریوم به‌اشتراک گذاشت. او باور دارد که هم اتریوم و هم کاردانو به رشد خود ادامه می‌دهند. چرا که موارد استفاده بسیاری از آنها درحال حاضر وجود دارد و در آینده نیز همچنان وجود خواهد داشت.

جمع بندی

رمز ارز اتریوم از موضوعات پر بحث اخیر است که امروز به آن پرداختیم و شما را با این رمز ارز و پیشرفت جدید آن، به‌خوبی آشنا کردیم. اتریوم از شناخته‌شده‌ترین ارزهای دیجیتال در این زمینه است. این ارز دیجیتال پس از بیت کوین، دومین ارز بزرگ است. حالا اتریوم توانسته است به پیشرفت جدیدی دست یابد و بیش از ۶ میلیون آدرس کاربری جدید را به شبکه خود اضافه کند. این ارز دیجیتال اخیرا دچار سقوطی از لحاظ قیمت شد و کسی انتظار بالا رفتن تعداد آدرس‌های آن را نداشت. اما حالا این ارز، آدرس‌های بسیاری را به شبکه خود افزوده است. ما امروز این ارز دیجیتال و خبر جنجالی اخیر آن را خدمت شما بررسی کردیم. نظر شما دررابطه با آینده این ارز دیجیتال چیست؟

اتریوم
Comments (0)
Add Comment