افزایش قیمت اتریوم تا ۱۰۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۱

به گفته اسکات ملکر (Scott Melker) یکی از معامله گران حرفه ای بازار بهترین از پتانسیل بسیار بالایی برای ادامه روند صعودی برخوردار است. حتی ممکن است این رمز ارز عملکرد بهتری از بیت کوین نشان دهد. به نظر می رسد حداقل در بازه زمانی کوتاه مدت اتریوم روند بهتری را پیش رو داشته باشد. احتمال افزایش قیمت اتریوم تا ۱۰۰۰۰ دلار نیز وجود دارد.

فصل آلت کوین ها در پیش است

ملکر ثباتی که در بازار قیمت بیت کوین مشاهده می شود را به نفع اتریوم می داند. این رمز ارز به تازگی بالاترین رکورد خود را ثبت کرده است. در شرایط فعلی مهمترین عاملی که می تواند به ادامه روند صعودی برای آلت کوین ها کمک کند عملکرد اتریوم است.

در ادامه صحبت های خود به این نکته اشاره کرده است که به تازگی بخش زیادی از دارایی خود را به جای سرمایه گذاری در بیت کوین به اتریوم اختصاص داده است. چرا که احتمال افزایش قیمت اتریوم تا ۱۰۰۰۰ دلار وجود دارد. او در تایید صحبت های خود گفت برای من سرمایه گذاری در اتریوم مانند سرمایه گذاری در اینترنت در اوایل سال ۱۹۹۰ است.

تعجب می کنم چرا برخی با شنیدن این پیش بینی متعجب می شوند. ده هزار دلار پنج برابر قیمت فعلی اتریوم است. بیت کوین در سال گذشته سه برابر افزایش قیمت داشت.

 در آخر

 اتریوم دومین رمز ارز برتر بازار به شمار می رود. سرمایه گذاران پس از بیت کوین این رمز ارز را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند. معامله گران حرفه ای بازار بر این باورند که اتریوم در ادامه سال ۲۰۲۱ روند صعودی درخشانی را پیش رو دارد.

 احتمال افزایش قیمت اتریوم تا ۱۰۰۰۰ دلار وجود دارد. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به آینده این ارز امیدوارید، بهتر است هر چه سریعتر برای خرید اتریوم با ما در رمزارز ماکت در تماس باشید. شما ادامه روند صعودی اتریوم در سال ۲۰۲۱ را چگونه می بینید؟ آیا احتمال افزایش ۵ برابری قیمت این رمز ارز وجود دارد؟

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/ethereum-could-go-to-10k-in-2021-and-outperform-bitcoin-says-veteran-trader

Comments (0)
Add Comment