رشد قیمت قراردادهای کوتاه مدت اتریوم در ۵ ماه اخیر

رشد قیمت قراردادهای کوتاه مدت اتریوم به همراه سایر ارزهای دیجیتال در این چند روز گذشته با افزایش قیمت همراه بوده است. بر اساس اطلاعاتی که توسط صرافی Coingecko منتشر شده است، ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال بیش از پنج درصد افزایش داشته است. دلیل این افزایش قیمت و ارزش بازار، رشد قیمت ارزهای دیجیتال بزرگی مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و سایر موارد هم‌رده آن‌ها بوده است.

رشد قیمت قراردادهای کوتاه مدت اتریوم

از آن جایی که حجم فعلی بازار با افزایش قیمت روبرو شده است، بسیاری از ارزهای دیجیتال نیز تا به اینجای به سود سرمایه گذاران بوده است. دومین بازار ارزهای دیجیتال یعنی اتریوم نیز با افزایش قیمت همراه است. البته باید به این موضوع توجه داشت که در ابتدا کمی این رمز ارز در کش و قوس کاهش و افزایش قیمت بوده است.

میزان ارزهای لیکویید شده توسط تریدرهای کوتاه مدت اتریوم در پنج ماه اخیر با افزایش قیمت همراه بوده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط زنجیره‌های رمز ارز Glassnode، رشد قیمت قراردادهای کوتاه مدت اتریوم برای جایگاه‌های کوتاه در صرافی‌های ارزهای دیجیتال به پنج ماه اخیر رسیده است. ارزش این قراردادها به ۱۹.۳۷۷.۱۲۳.۵۲ دلار رسیده است.

رشد قیمت اتریوم

رشد قیمت قراردادهای کوتاه مدت اتریوم بیشتر از پنج ماه اخیر است. این حجم در پنج ماه پیش تنها ۱۵.۴۰۵.۱۱۳.۳۳ دلار بوده است. این رقم در تاریخ ۱۵ دسامبر سال ۲۰۲۱ ثبت شده است. این موضوع را به یاد بیاورید که در پنج ماه اخیر اتریوم همانند سایر رمز ارزهای موجود در بازار کاهش قیمت زیادی را تجربه کرد. دومین بازار ارزهای دیجیتال که در سال ۲۰۲۱ تا ۴.۸۷۸ دلار رشد کرد. این رمز ارز در پنج ماه اخیر بیش از ۵۰ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

در دو هفته گذشته، اتریوم با قیمت ۲.۲۱۵ دلار مبادله می‌شود. این قیمت مناسب کسانی است که قصصد دارند معاملات کوتاه مدت را در پلتفرم‌های مبادلاتی باز کنند. نکته جالب توجه این است که در هفت روز گذشته رشد ۱۷.۷ درصدی را تجربه کرده و به قیمت ۲.۸۶۲.۲۵ دلار رسیده است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/04/ethereum-futures-contracts-short-liquidation-reaches-5-month-high-as-eth-rises-7/

Comments (0)
Add Comment