بنیان گذار MEW: اتریوم ۲.۰ راه درازی پیش رو دارد

زنجیره اتریوم ۲.۰ سه شنبه راه اندازی گردید. این نشان دهنده تبدیل پروژه به یک الگوریتم استخراج proof-of-stake است. با پشت سر گذاشتن فاز صفر، بنیان گذار و مدیر عامل MyEtherWallet، کسالا هماچاندرا، به تازگی موانع بعدی سر راه اتریوم ۲.۰ را توضیح داد.

« به گمان من سوال اصلی این است که چه چیزی مانعی برای اتریوم ۲.۰ نیست».

وی در ادامه افزود‍: « اساسا بعد از راه اندازی زنجیره اتریوم ۲.۰، ‌اتریوم بر روی فاز ۱ تمرکز خواهد کرد. همانند فاز صفر باگ های آن رفع خواهند شد. تعیین مانع بعدی دشوار است زیرا که موانع زیادی به وجود خواهند آمد».

هدف اتریوم ۲.۰ پس از سال ها کار کردن بر روی آن و تاخیرهای بی شمار گسترش شبکه اتریوم است. این در حالی است که موعدش ۲۴ نوامبر بود. ارزیاب ها به اندازه کافی سپرده گذاری کردند تا راه اندازی زنجیره اتریوم ۲.۰ در روز سه شنبه صورت گیرد. با کمک چندین انتقال در لحظه های پایانی این مهم انجام شد. فاز ۱ در راستای پیشرفت اتریوم ۲.۰ خواهد بود. که هماچاندرا باور دارد تا پایان سال میلادی آتی به طول می انجامد.

توسعه اتریوم ۲.۰ تا سال آینده طول می کشد

هماچاندرا افزود: «با تجاربی که من در گذشته کسب کرده ام، ETH 1 حداکثر ۱سال، سپس ETH 1.5 باید ۶ ماه دیگر طول بکشد. فاز ۲ شاید حداقل یکسال و نیم طول بکشد.»

رد موعد ۲۴ نوامبر به این معنی است که ارزیاب ها حداقل ۵۲۴،۲۸۸ اتریوم کامل را ضبط کردند. از آن موقع تعداد به ۹۰۰،۱۲۹ اتریوم افزایش یافته است. این دارایی با قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار به هنگام عرضه معامله می شد. ۹۰۰،۱۲۹ اتریوم حدودا برابر با ۵۴۰ میلیون دلار است.

با توجه به اینکه اتریوم یک دارایی قابل معامله است که درگیر این همه سختی است، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه قیمت آن در پیشرفت Eth2 نقش دارد. هماچاندرا افزود:

«من از اینکه توسعه دهندگان اتریوم به قیمت آن تکیه نمی کنند خوشم می آید. تمام کسانی که من می شناسم مشتاق به دستیابی و پیشرفت ETH2 به فاز ۲ هستند. قیمت اتریوم شاهد تغیرات گوناگونی بود. با این حال توسعه اتریوم همواره استوار و پایدار بوده است. من باور دارم که این موضوع همانگونه پیش خواهد رفت. قیمت اتریوم هیچ نقشی در توسعه اتریوم ۲.۰ نخواهد داشت».

در ارتباط با تبدیل ETH2 به coinbase ،PoS نیز خبر از نقشه اش برای راه اندازی اتریوم ۲.۰ در سال آینده داد.

با رمز ارز مارکت همواره در جریان خبرهای روز دنیای رمز ارز باشید.

Comments (0)
Add Comment