تایید شروع کار اتریوم ۲.۰ برای ۱ دسامبر

قرارداد واریز اتریوم فقط ۹ ساعت قبل از سرآمد مهلت با ۵۲۴۲۸۸ اتر به سرانجام رسید. و این نشان دهنده شروع کار Eth2 برای ۱ دسامبر است.

شروع کار Eth2 برای ۱ دسامبر تایید شد. این در حالی بود که انتقال ۵۲۴۲۸۸ اتر (ETH) از طرف ۱۶۳۸۴ تایید کننده به قرارداد واریزی اتریوم ۲ انجام شد. این قرارداد در ۴ نوامبر منتشر شد.

با اینکه نگرانی هایی در ابتدا در مورد تعداد پایین شرکت کننده ها وجود داشت، واریزی ها در روز گذشته به سرعت انجام شدند. بیش از ۲۰۰۰۰۰ اتر در ۱۴ ساعت گذشته به این قرارداد فرستاده شد.

میزان اتر واریز شده در طی زمان

شروع کار زنجیره ابتدایی Eth2 اکنون در سریع ترین زمان ممکن یعنی ۱ دسامبر صورت خواهد گرفت. آغاز کار ۷ روز بعد از واریز مقدار لازم به قرارداد صورت خواهد گرفت.

با این حال مشارکت کنندگان این قرارداد نخواهند توانست کوین های خود را تا فاز ۱.۵ اتریوم ۲ دریافت کنند. این موضوع mainnet اتریوم را با زنجیره آغازین اتریوم ۲ ترکیب خواهد کرد. این محیط همچنین بخش بخش خواهد بود. با این ویژگی بسیاری از افرادی که دارایی اتریوم دارند منتظر اشخاص ثالثی خواهند بود که سرویس های پس گرفتن وجه را فعال کنند. البته این ویژگی کلاه برداری های فراوانی را نیز در پی خواهد داشت.

خوشحالی دارندگان اتریوم در این باره

۹ ساعت قبل از این که قرارداد به پایان خود نزدیک شود، واریزی هایی که قرار بود انجام شود انجام شدند.

دو کاربر در توییر شادی خود را ابراز کردند. یکی از کاربران در توییر اینطور نوشت:

ما موفق شدیم. زنجیره ی proof of sake اتریوم در تاریخ ۱ دسامبر شروع به کار خواهد کرد!

حالا به کمترین میزان باقی مانده برای رسیدن به مقدار لازم شروع کار این زنجیره رسیده ایم. البته هنوز چند تراکنش آخر باقی مانده است. این واقعا عالی است.

برای اینکه از خبرهای دیگر درباره اتریوم آگاه شوید می‌توانید به وبسایت رمز ارز مارکت برای پوشش کامل خبری سری بزنید.

Comments (0)
Add Comment