خرید اتریوم توسط موسسات و شرکت‌های مالی و تاثیر آن بر بازار

رایان واتکینز، تحلیلگر Messari، اظهار داشت که در سال ۲۰۲۱، سرمایه گذاران نهادها خرید اتریوم را همراه با بیت کوین آغاز می‌کنند. وی در توئیتر خود گفت که با تصویب بیت کوین و درک این نکته که BTC واقعاً یک دارایی ارزشمند است، رهبران سازمان‌ها نسبت به سایر مرزارزها بازتر شدند. برای کسانی که قبلاً در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند، سرمایه گذاری در اتریوم که در سرمایه گذاری در بازار، مقام دوم را به خود اختصاص می‌دهد، بسیار آسان خواهد بود. در نیمه دوم سال ۲۰۲۰، بسیاری از شرکت‌های بزرگ، بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کردند

. در ماه اوت، MicroStrategy، اعلام داشت یک میلیون دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است و پس از آن BTC را با ۱۷۵ میلیون دلار دیگر خریداری کرد. Square، ایجاد شده توسط رئیس توییتر جک دورسی کنار نماند. در ماه اکتبر این شرکت خرید بیت کوین را با مبلغ ۵۰ میلیون دلار اعلام کرد.

اتریوم مقاله ای جذاب و کامل که خواندش را حتما بهتون پیشنهاد میکنم

اتریوم
Ethereum Abstract Technology Background Vector. Binary Code. Fintech Blockchain. Cryptography. Cryptocurrency Mining Concept

خرید اتریوم دومین رمزارز بازار بلاکچین‌ها

اتریوم یکی از قوی‌ترین رمزارزهای موجود در بازار است و از نظر تکنولوژی نسبت به رقیب اصلی خود یعنی بیت کوین از امکانات و تکنولوژی پیشرفته‌تری برخوردار است هرچند به دلیل روند سکه نا محدود این رمزارز افزایش قیمت آن بسیار سخت تر است و از این رو علاقه مندان به سرمایه گذاری بر روی این رمزارز کمتر از بیت کوین هستند و این امر موجب استفاده شدن و کمتر شناخته شدن این رمزارز می‌شود. هرچند با افزایش تعداد شرکت‌هایی که از رمزارزها پشتیبانی می‌کنند و شرایط فعلی بازار، اتریوم نیز جای خود را در میان شرکت‌های سرمایه گذاری پیدا کرده است و این امر می‌تواند کمک بزرگی به خرید اتریوم باشد. مطالب مرتبط را بخوانید.

نتیجه گیری:

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که نام رمزارز اتریوم را نشنیده باشد، هرچند هنوز قابلیت‌ها و توانایی‌های این رمزارز به عنوان یک ارز رایج در جامعه کشف نشده باقی مانده است و این مسئله ای است که محتاج زمان و شرایط مناسب است. با این وجود هنوز هم افراد زیادی مشتاق سرمایه گذاری بر روی نسل دوم رمز ارزها هستند و اتریوم به عنوان اولین رمزارز نسل دوم و با  داشتن قابلیت‌ها و امکانات زیاد، تا کنون توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده و حتی ممکن است در آینده ای نزدیک این رمز ارز جایگاه واقعی خود را در بازار رمز ارزها پیدا کند و به رقیبی جدی و بزرگ برای بیت کوین و دیگر رمزارزها تبدیل شود. بیشتر بدانید.

Comments (0)
Add Comment