روش‌های خرید اتریوم با کردیت کارت و همه جزییات لازم

استفاده از کردیت کارت برای پرداخت‌های روزانه بسیار راحت است. به همین دلیل است که بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال به دنبال روش‌های خرید اتریوم با کردیت کارت هستند. ما در این پست آموزشی قصد داریم روش‌های این کار را توضیح دهیم.

بیشتر بخوانید

خرید اتریوم در صرافی

سریع‌ترین راه برای خریدن اتریوم با کردیت کارت برای تازه‌کار‌ها رفتن به وبسایت‌ یک صرافی معتبر پس از ساخت‌ یک کیف پول برای ذخیره ارزهای دیجیتال است. صرافی‌های ارزهای دیجیتال هم نقش صرافی و هم نقش بازار معامله را بازی ‌می‌کنند و در آن‌ها ‌می‌توانید اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال را با استفاده از کردیت کارت خرید و فروش کنید. محبوب‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال CEX.io، Coinbase، Coinmama و Changelly هستد. اما صرافی‌های بسیار دیگری نیز وجود دارند که با کمی ‌تحقیق ‌می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. علاوه بر این، باید پشتیبانی صرافی از منطقه محل زندگی خود را نیز چک کنید. چون بعضی از صرافی‌ها به همه کشور‌های جهان خدمات ارائه نمی‌دهند.

اتریوم مقاله ای جذاب و کامل که خواندش را حتما بهتون پیشنهاد میکنم

اتریوم

فرایند ثبت نام معمولا ساده است. پس از ساخت‌ یک حساب، اهراز هویت و اتصال آن به کردیت کارت خود، ‌می‌توانید در صرافی فعالیت کنید.  شما همینطور باید کردیت کارت خود را نیز تایید کنید و سپس مقدار اتریو‌می‌که میخواهید بخرید را مشخص کنید. قبل از خریدن اتریوم با استفاده ازکارت اعتباری، به این هشدار توجه کنید: کارمزد‌های صرافی را چک کنید و آن‌ها را محاسبه کنید تا بعد از خرید از مقدار آن‌ها شگفت‌زده نشوید.

خرید اتریوم با کردیت کارت در صرافی‌های فرد به فرد

یک روش دیگر خرید اتریوم با استفاده از کردیت کارت استفاده از پلتفرم‌های فرد به فردی است که به شما اجازه ‌می‌دهند با خریداران و فروشندگان محلی در ارتباط باشید و بدون پرداخت کارمزد با آن‌ها معامله کنید. این روش نسبت به استفاده از صرافی کمی ریسک بالاتری دارد چون ممکن است با کلاهبرداران مواجه شوید و پیدا کردن افرادی که مایل به معامله با کردیت کارت هستند ممکن است به کمی جست و جو نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment