هزینه‌های تراکنش های اتریوم باز هم بازی در‌آورده‌اند!

هزینه‌های تراکنش های اتریوم باز هم در این بلاکچین معروف افزایش یافته‌اند.

طیق اطلاعات ارائه شده توسط YCharts، در روز یکشنبه هزینه تراکنش‌ها در شبکه اتریوم به طور میانگین تا ۱۰/۲۰ دلار در هر تراکنش افزایش یافته‌اند. عوارض این شبکه فقط در دو مورد خاص افزایش یافتند. یک بار در سپتامبر ۲۰۲۰، که تا ۱۲/۵۴ دلار برای مدت کوتاهی بالا رفت. سپس دوباره تا ۱۱/۶۹ دلار در همان ماه افزایش یافت.

تراکنش دهنده‌های شبکه اتریوم با هزینه‌های زیادی در سال گذشته روبرو شدند. این در نتیجه امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi بود که جهش یافت. این جهش از بلاکچین برای فعالیت‌های استخراجی بهره گرفت. بعضی اوقات عوارض بالا باعث می‌شد شرکت‌کننده‌ها تنوانند به راحتی در فعالیت‌های DeFi شرکت کنند.

لارک دیویس، یوتیوبر کریپتو کارنسی، در روز دوشنبه این توییت را زد:

«هزینه‌های تراکنش اتریوم باز هم افزایش یافته‌اند. این باعث می‌شود DeFi غیرقابل استفاده شود.»

تازه‌های اتریوم

حد تحمل ترافیک نتورک مدت‌هاست که مشکل بزرگی شده است. افرادی که می‌خواهند تراکنش انجام دهند دچار تاخیرها و عوارض و هزینه‌های زیادی شده‌اند. این اتفاقات زمانی افتاد که حمله کریپتو کارنسی اخیر با حضور بازی بلاکچین با نام CryptoKitties به شهرت رسید.

اتریوم اخیرا یکی از ارتقائات شبکه‌ای بزرگش را با نام اتریوم ۲ منتشر کرده است که مدت‌ ها انتظارش کشیده می شد. این باعث شد این شبکه به نوعی الگوریتم استخراجی proof-of-stake تبدیل شود. این ارتقا قرار است قابلیت مقیاس‌پذیری فوق‌العاده‌ای را به اتریوم بیاورد. با این حال این فرایند ممکن است سال ها به طول بینجامد تا نهایتا کامل شود.

در ۲۴ ساعت گذشته اتر (ETH) تا ۱۱۶ دلار افزایش قیمت داشته است. قیمت قبلی آن نزدیک ۸۳۰ دلار بوده است.

با رمز ارز مارکت همواره در جریان خبرهای روز دنیای رمز ارز باشید. همچنین می‌توانید محصولاتی مانند کیف پول های رمز ارز و کیف پول های سخت افزاری را به طور اصل از رمز ارز مارکت تهیه کنید.

Comments (0)
Add Comment