مهم‌ترین دلایل پذیرش اتریوم در بیزینس خودتان + نکات مهمی که باید بدانید

پیش بینی می‌شود که اتریوم پس از بیت کوین به مهمترین ارز رمزنگاری شده جهانی تبدیل شود، پس بدون معطلی بیاید تا مهم‌ترین دلایل پذیرش اتریوم در بیزینس را مرور کنیم، با ما همراه باشید.

پذیرش اتریوم در بیزینس باعث کاهش هزینه معاملات می‌شود

پول دنیا را دور می‎زند و این مهمترین دلیل برای پذیرش اتریوم در بیزینس خودتان خواهد بود. اتریوم در واقع به شما امکان می‌دهد که پول بیشتری را در جیب خود نگه دارید، زیرا هزینه‌های معامله مانند کارمزد انتقال پول و یا تبدیل ارز را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. سیستم پرداخت با اتریوم می‌تواند به خوبی سیستم‌های بانکی و پی پل باشد، با این تفاوت که واسطه حذف شده و حاشیه سود شما افزایش خواهد یافت

پذیرش بیت کوین در بیزینس سبب تسریع معاملات می‌‎شود

دلیل دوم در این لیست نیز غیر مستقیم به پول مربوط می‌شود. اتریوم سریع است و معاملات به سرعت و تنها در چند دقیقه انجام خواهند شد، اما در سیستم پول سنتی باید منتظر بمانید تا پول به حساب شما با سرعت حلزونی، واریز شود و اگر قرار باشد در این بین تبدیل ارز انجام شود، همه چیز به یک کابوس واقعی تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید

دسترسی خود را جهانی کنید

همه کسب‌و‌کارها در حال جهانی شدن هستند وعدم تحقق این روند توسط شما، می‌تواند به نفع رقبا باشد و به شرکت شما آسیب برساند. ارزهای رمزنگاری‌شده مانند اتریوم به شما امکان می‌دهند کالاهای مورد نیاز خود را برای تجارت خود از سایر کشورها تهیه کنید بدون اینکه نگران نرخ ارز باشید، همچنین می‌توانید به راحتی مشتریان خود را افزایش دهید و به سراسر دنیا کالا و خدمات خود را ارائه دهید.

گزینه پرداخت اضافی همیشه خوب است

افزودن گزینه‌هایی پرداختی مانند اتریوم دامنه تجارت شما را گسترش می‌دهد. یک گزینه پرداخت اضافی به راحتی می‌تواند تعداد بیشتری مشتری برای شما به ارمغان بیاورد و روش‌های پرداختی که شامل رمزارزها باشند شما را در رقابت به جلو می‌برند، زیرا با ارائه انعطاف پذیری بیشتر به مشتریان، به نفع کسب و کار شما خواهد بود.

خداحافظی کلاهبرداری

با اتریوم، کلاهبرداری و روش‌های آن منسوخ خواهد شد، زیرا پرداخت با آن نیازی به وارد کردن اطلاعات شخصی یا حساب شما ندارد. با استفاده از اتر، این روند بسیار طبیعی‌تر خواهد شد و مشتریان هنگامی که فرصتی برای خرید از شما بدون خطرات بی مورد و لذت بردن از مزایای ناشناس ماندن پیدا می‌کنند، احساس امنیت بیشتری می‌کنند. علاوه بر این، تجارت آنلاین شما نیز هرگز مجدداً دچار کلاهبرداری نخواهد شد، زیرا معکوس کردن معاملات اتریوم غیرممکن است.

مطالب دیگر را بخوانید

این پنج مورد کافی هستند تا پذیرش اتریوم در بیزینس خودتان را در اصلی‌ترین اهداف توسعه کسب‌و‌کارتان قرار دهید.

Comments (0)
Add Comment