راهنمای خرید و فروش اتریوم در کانادا + تمامی نکات مورد نیاز

خرید و فروش اتریوم در کانادا‌‌ یکی از گزینه‌های جذاب برای ساکنان این کشور است که دوست دارند در دنیای ارزهای دیجیتال دستی داشته باشند. اگر نمی‌خواهید خود را درگیر هزینه‌های بالا و پیچیدگی‌های فنی استخراج اتریوم کنید، اما دوست دارید در کانادا اتریوم را خرید و فروش کنید این پست را بخوانید.

اتریوم مقاله ای جذاب و کامل که خواندش را حتما بهتون پیشنهاد میکنم

اتریوم

روش های خرید اتریوم در کانادا

ساده‌ترین و بهترین راه برای خرید اتریوم در کانادا استفاده از صرافی‌های ارزهای دیجیتال کانادایی ‌‌یا صرافی‌هایی است که به طور بین المللی فعالیت ‌می‌کنند و به ساکنان کانادا نیز خدمات ارائه ‌می‌دهند. قبل از رفتن به‌‌ یک صرافی، باید‌‌ یک حساب بانکی در کانادا باز کرده و‌‌ یا کارت اعتباری بگیرید که در این کشور معتبر است. قدم بعدی، انتخاب‌‌ یک صرافی مانند Coinbase، CoinSmart، BitBuy.ca، Binance و غیره است.

زمانی که‌‌ یک صرافی را انتخاب کردید، باید‌‌ یک حساب کاربرای بسازید و برای این که بتوانید آن را به کارت ‌‌یا حساب بانکی و همینطور کیف پول اتریوم خود متصل کنید،‌ باید در صرافی اهراز هویت کنید. صرافی‌ها باهم متفاوت هستند به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب‌‌ یکی از آن‌ها کارمزد‌ها و محدودیت‌های آن‌ها در پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.

یادگرفتن خرید و فروش اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال در کانادا زمانی که با روش کار صرافی‌های ارزهای دیجیتال آشنا شوید ساده است. زمانی که اتریوم را در کیف پول خود دریافت کردید، ‌می‌توانید ETH را با پیروی از دستورالعمل‌هایی که صرافی آماده کرده است در کانادا بفروشید.

استفاده از پلتفرم های فرد به فرد برای اتریوم در کانادا

یک روش دیگر برای خرید و فروش اتریوم در کانادا استفاده از پلتفرم‌های صرافی‌های فرد به فرد مانند LocalEthereum است که به شما اجازه ‌می‌دهند تا با افرادی که به خرید ‌‌یا فروش اتریوم علاقه‌مند هستند ارتباط برقرار کنید. در این سایت‌ها هیچ کارمزدی وجود ندارد و شما ‌می‌توانید برای پیدا کردن مناسب‌ترین روش پرداخت با طرف معامله خود مذاکره کنید.

به انگلیسی بخوانید

Comments (2)
Add Comment