روش‌های خرید و فروش اتریوم در انگلستان + جزییات موردنیاز

ظهور اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال محبوب در انگلستان نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است، و این روز‌ها جمعیت زیادی از مردم به دنبال روش‌هایی برای خرید و فروش اتریوم در انگلستان و معامله با آن هستند. اما علی‌رغم تلاش‌های اتریوم برای تبدیل شدن به‌‌‌ یک ارز دیجیتال جهانی، کشور‌های مختلف پشتیبانی برابری از آن ارائه نداده‌اند و در بعضی از کشور‌ها برای خرید و فروش اتریوم محدودیت‌هایی به وجود آمده است.

اتریوم مقاله ای جذاب و کامل که خواندش را حتما بهتون پیشنهاد میکنم

اتریوم

بهترین راه برای خرید و فروش و معامله اتریوم در انگلستان

بهترین و امن‌ترین راه برای خرید و فروش اتریوم در انگلستان استفاده از صرافی‌های معتبر ارز‌های دیجیتال مانند Coinbase، Bitstamp و Coinfloor است. این صرافی‌ها در ازای مقدار خاصی کارمزد به شما اجازه خرید و فروش اتریوم را ‌می‌دهند. بهتر است قبل از استفاده از آن‌ها میزان کارمزد‌هایشان را بررسی کنید. اولین قدم ساخت‌‌‌ یک حساب در این وبسایت‌ها است. در طی ساخت حساب باید مدارک نشان دهنده محل اقامت و هویت خود به سایت ارائه دهید. زمانی که این حساب را به حساب بانکی خود متصل کردید و ارزهای دیجیتال تحت پشتیبانی صرافی را بررسی کردید، آماده خرید و فروش هستید.

بیشتر بخوانید

اگر ساکن انگلستان هستید، باید بدانید که بعضی از بانک‌های این کشور با کسب و کار‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال همکاری نمی‌کنند. به همین دلیل است که بعضی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال ترجیح ‌می‌دهند کارهای بانکی خود را با دیگر بانک‌های اروپایی انجام دهند. در هنگام کار با صرافی‌ها آماده هزینه‌های مربوط به مناطق پرداخت تنها با‌‌ یورو (SEPA) و زمان‌های طولانی تراکنش باشید.

اگر قصد فروش اتریوم در انگلستان را دارید، همین صرافی‌ها بهترین مکان‌ها برای انجام این کار هستند. اما چک کردن کارمزد‌ها، نرخ تبادل و ارزهای تحت پشتیبانی آن‌ها وظیفه خود شماست.

استفاده از پلتفرم‌های فرد به فرد برای اتریوم در انگلستان

پلتفرم‌های فرد به فرد‌‌‌ یک گزینه دیگر برای خرید و فروش و معامله اتریوم در انگلستان هستند. این پلتفرم‌ها نقش بازارهایی را دارند که ‌می‌توانند شما را به خریداران و فروشندگان محلی متصل کنند. با استفاده از LocalEthereum، به عنوان مثال، ‌می‌توانید به طور مستقیم ETH را از مردم بخرید و بدون پرداخت کارمزد با فروشنده در مورد روش پرداخت به توافق برسید. با این حال، برای اجتناب از مواجه با کلاهبرداران باید طرف معامله را به خوبی بررسی کرده و بسیار مراقب باشید.

خرید و فروش اتریوم در کانادا

Comments (0)
Add Comment