اتریوم با ثبات بیت کوین در آستانه ثبت رکوردی تازه

قیمت اتریوم با ثبات بیت کوین فرصت را غنیمت شمرده است و به مسیر خود ادامه می دهد. در حالی که قیمت بیت کوین بی حرکت بر جای مانده است. خرس ها و گاوها بر سر تصاحب بازار با یکدیگر وارد مبارزه شده اند. هنوز مشخص نیست که بازار کدام مسیر را در ادامه پیش می گیرد.

اطلاعات به دست آمده از کوین تلگراف و TradinView  نشان می دهد که بیت کوین در بازه ای میان ۳۴۹۵۵ و ۳۷۸۵۰ دلار معامله می شود. به گفته تحلیل گران JPMorgan اگر می خواهیم بیت کوین از اصلاحی که در آخر هفته تجربه کرده است سربلند بیرون بیاید باید در انتظار ثبت رکورد ۴۰ هزار دلاری برای این ارز باشیم.

تحلیل گران بازار همچنان وضعیت بازار بیت کوین را مثبت تلقی می کنند. اصلاح اخیری که در بیت کوین روی داد درواقع فرصتی برای خرید بیشتر این ارز بوده است. موسسات سرمایه گذاری از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرده اند. در این بین رد پای نهنگ های بازار و سرمایه گذارهای متوسط و خرد نیز دیده می شود.

معامله گران باید در انتظار ادامه یک روند پر نوسان و صعودی در بازار بیت کوین باشند. در هفته و ماه های آینده چنین رویدادی را مشاهده می کنیم.

اتریوم نیز در این بین قدرت خاصی را از خود نشان داده است. به نظری می رسد که راه اندازی اتریوم .۰ در کنار قراردادهای آتی که در ماه فوریه به اجرا گذاشته می شوند، انگیزه ادامه روند صعودی را تامین کرده باشند. اتریوم ۲.۰ در ادامه منجر به رونق بازار دیفای می شود. این انتظار تمام معامله گران این بازار است. تمام بازار چشم انتظار کاهش کارمزدهای بازار دیفای هستند.

توسعه های مثبت در بخش قانون گذاری

اخبار حاکی از آن است که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گری گنسلر (Grey Gensler) را به عنوان رئیس کمسیون بورس و اوارق بهادار در نظر گرفته است. گنسلر به تازگی مدرس دوره ای تجت عنوان بلاک چین و ارزهای دیجیتال بوده است. این دوره در دانشگاه MIT برگزار شده است. به این ترتیب انتصاب او به این سمت مایه دلگرمی جامعه رمزارز است.

از سوی دیگر نخست وزیر سابق کانادا استفان هارپر (Stephan Harper) به بیت کوین رای اعتماد داده است. هارپر با اشاره به بیت کوین اعلام کرده است که بهتر است از این ارز به عنوان صندوق ذخیره جایگزینی برای دلار استفاده کنیم.

درحالی که بیت کوین به وضعیت آرام خود ادامه می دهد، تقاضا برای ادامه روند صعودی اتریوم ادامه دارد. در ساعات پایانی اتریوم روند صعودی را آغاز کرد. این ارز در زمان نگارش این خبر با ۵.۴۳ درصد افزایش به قیمت ۱۳۲۷ دلار رسیده است.

دات نیز پس از کاهشی که در روز دوشنبه تجربه کرد، روند صعودی را آغاز کرده است. این ارز در مسیر صعودی قرار گرفته و ۷۵ درصد افزایش داشته است. این ارز اکنون به قیمت ۱۶.۸۰ دلار معامله می شود. ارزش کل بازار رمزارز در حال حاضر برابر با ۱.۳ میلیارد دلار است. سهم بیت کوین از این میزان ۶۸.۷ درصد است.

خرید و فروش بیت کوین یکی از هوشمندانه ترین راهکارهایی است که برای فرار تورم پیش رو دارید. اتریوم با ثبات بیت کوین رکورد خوبی را از خود بر جای گذاشته شده است. این ارز نیز گزینه خوبی برای سرمایه گذاری است. با خرید این ارز دارایی خود را از خطر کاهش ارزش پول های سنتی نجات دهید و موج رمزارز بپیوندید. فراموش نکنید که آینده در انتظار ارزهای بدون پشتوانه باقی نمی ماند. بشر به دنبال گزینه ای جایگزین بوده است. اکنون بهترین گزینه ممکن روی میز است. انتخاب با شماست. برای خرید و فروش بیت کوین ما در رمزارز مارکت در کنار شما خواهیم بود.

منبع

https://cointelegraph.com/news/ethereum-price-inches-closer-to-a-new-all-time-high-as-bitcoin-consolidates