سهام‌گذاری اتریوم ۲ به Coinbase می‌آید

صرافی آمریکایی قرار است در اوایل سال ۲۰۲۱ پشتیبانی اش را برای اتریوم ۲ آغاز کند.

Coinbase که نوعی صرافی آمریکایی ارز دیجیتال است قرار است برای سهام گذاری در اتریوم ۲ پشتیانی ارائه دهد. این باعث می شود که این پلتفرم قراردادهای هوشمند بیش از پیش مورد قبول واقع شود.

Coinbase در یک پست رسمی اعلام کرد که می خواهد خدمات سهام گذاری برای اتریوم ۲ و مبادله و تعویض را از اوایل سال ۲۰۲۱ ارائه دهد. اگر از اتریوم ۲ پشتیبانی شود، مشتریان فعلی Coinbase می‌توانند توکن های اتر (ETH) خود را به ETH2 تبدیل کنند و هدایای سهام گذاری دریافت کنند.

این شرکت اظهار داشت:

با اینکه توکن های ETH2 در زنجیره قفل هستند، Coinbase مبادله بین ETH2 و ETH و سایر ارزهای پشتیبانی شده را فعال می کند. این باعث می شود برای مشتریان نوعی قابلیت تسویه پذیری فراهم شود.

Coinbase اعلام کرد که جزئیات بیشتری را نزدیک به زمان شروع کار هر یک از این عملکردها منتشر خواهد کرد.

چه تغییراتی در اتریوم ۲ صورت می‌گیرد؟

اخبار بیشتر قبل از شروع کار زنجیره اتریوم پیش بینی شده منتشر خواهند شد. این اخبار ممکن است باعث شوند شبکه بلاکچین برای چندین سال ارتقا داده شود. این ارتقا یابی اتریوم را از وضعیت proof-of-work فعلی به وضعیت proof-of-stake منتقل خواهد کرد. تیم توسعه اتریوم اعلام کرد که خاصیت proof-of-stake از خطرات متمرکز شدن جلوگیری می کند. این خاصیت همچنین باعث می شود دفاع بیشتری علیه ۵۱ درصد از حملات سایبری صورت گیرد.

فاز صفر اتریوم ۲ هفته قبل تصویب شد. این اتفاق بعد از اینکه قرارداد واریز اتریوم به مقدار ۵۲۴۲۸۸ اتر رسید رخ داد. تا این لحظه ۸۵۵۲۶۴ اتر به قراردادم واریزی اتریوم ۲ واریز شده است.

دارندگان اتریوم که می خواهند با کوین های خود سهام گذاری کنند نخواهند توانست دارایی خود را پس گیرند یا آن را منتقل کنند. این وضعیت تا زمانی است که فاز ۱ شروع شود. این فرایند ممکن است سال ها به طول بیانجامد. چندین شرکت، از قبیل Darma Capital، می خواهند سهام گذاری واسطه داری را ارائه دهند تا کاربران بتوانند به دارایی خود دسترسی داشته باشند.

اتریوم به عنوان دومین رمز ارز بزرگ در بازار یکی از دارایی های بسیار نقدشدنی در دنیای رمز ارز است. این رمز ارز امروزه از نظر مقدار نقدشدگی روزانه رتبه سوم را دارد. Coinbase Pro یکی از پلتفرم هایی است که بیشترین مقدار تبدیل اتریوم به دلار آمریکا را انجام می دهد.

با رمز ارز مارکت در جریان خبرهای روز دنیای رمز ارز باشید.

Comments (0)
Add Comment