در تاریخ ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ اتریوم به ۲۶۰۰ دلار رسید

 آلت کوین ها روز پنجشنبه به مسیر صعودی ادامه دادند. و اتریوم به ۲۶۰۰ دلار رسید. بیت کوین همچنان موفق به ادامه روند صعودی نشده است. میزان تسلط بازار این رمز ارز از کل بازار به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است. اتریوم از نظر ارزش کل بزرگترین آلت کوین بازار است. این رمز ارز در تاریخ ۲ اردیبهشت به بالاترین رکورد خود رسید. این در حالی است که روند نزولی برای بیت کوین و دیگر رمز ارزها ادامه دارد. در این بین قیمت اتریوم به ۲۶۰۰ دلار رسید. این اولین بار است که اتریوم چنین قیمتی را ثبت می کند.

در حالی که بیت کوین در قیمت های پایین تر به ثبات می رسد، دومین رمزارز بزرگ بازار به روند صعودی ادامه می دهد. تحلیلگران و سرمایه گذاران به ادامه روند صعودی برای این آدم ها این امیدوار هستند. یکی از آنها در این باره می گوید اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم وقتی به نمودار بیت کوین و اتریوم خیره می شوند متوجه می شوند که احتمال افزایش شدید قیمت وجود دارد. بیت کوین ارز پایه است در حالی که اتریوم که برای قیمت گذاری پروژه های دیفای به کار گرفته می شود. این رمز ارز به ارز دنیای دیجیتال تبدیل شده است. 

نوسان در کارمزد

در ماه جاری شاهد قدرت آلت کوین ها در مقایسه با بیت کوین بوده ایم. از میزان تسلط بیت کوین در بازار رمز ارز کاسته شده است. چنین رویدادی منجر به افزایش قیمت آلت کوین ها خواهد شد. قیمت اتریوم به ۲۶۰۰ دلار رسید و این امر با افزایش کارمزدها همراه بوده است. در زمان نگارش این خبر دیگر آلت کوین ها مانند لایت کوین و لینک ۶.۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده اند.

 در آخر

 اتریوم به ۲۶۰۰ دلار رسید. این اولین باری است که قیمت این آلت کوین تا این اندازه افزایش داشته است. در حالی که بیت کوین همچنان موفق به ادامه روند صعودی نشده است. دیگر آلت کوین ها به مسیر صعودی ادامه می دهند. افزایش قیمت اتریوم منجر به افزایش کارمزد های این شبکه شده است. به نظر می رسد در آینده نه چندان دور باید شاهد افزایش قیمت دیگر رمز ارزها نیز باشیم. شما کدام رمز ارز را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید؟ برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با ما در رمز ارز مارکت در تماس باشید.

 منبع 

https://cointelegraph.com/news/ethereum-hits-2-6k-all-time-high-as-bitcoin-market-dominance-falls-below-50

Comments (0)
Add Comment