ورد پرس رسما افزونه تبلیغات اتریوم (EthereumAds) را اضافه کرد

تبلیغات آنلاین اتریوم با رشد زیادی رو به رو شده اند. ورد پرس با اننشار افزونه ای جدید در وبسایت رسمی اش در دهم دسامبر قابلیت دریافت مستقیم سود تبلیغات در کیف پول اتر را به ناشران ورد پرس ارائه داد. نام این افزونه جدید EthereumAds است.

ناشران و نویسندگان مطالب می توانند با استفاده از این قابلیت برای تبلیغات خود مزایده برگزار کنند. این مزایده ها در ازای اتر انجام می گیرد. در توضیح رسمی وبسایت گفته شده که: «پس از وارد کردن ویجت خود تبلیغ شما به صورت آزاد با توجه به قرارداد هوشمند ما هر دو هفته مورد مزایده قرار میگیرد، و به بالاترین پیشنهاد ارائه می شود».

بر اساس وبسایت EthereumAds، این افزونه جدید ورد پرس با فراهم کردن امکان پول درآوردن از تبلیغات، خواهان رقابت با Google Adsense است. EthereumAds مخصوصا این قول را می دهد که از ناشران کارمزد کمتری خواهد گرفت.

EthereumAds دقیقا چه تفاوتی با GoogleAds در تبلیغات دارد؟

«Google Adsense فقط ۶۸٪ درآمد شما را به شما می پردازد، در حالی که EthereumAds با سرویس خارق العاده خود به شما ۹۰ ٪ پرداخت می کند.»

افزونه تبلیغاتی جدید برای همه انواع محتوا مناسب است. این محتواها می‌توانند وبسایت، وبلاگ، و بیلبورد باشند. این نوع محتوا فقط محدود به محتواهای رمز ارز نیست.

EthereumAds تصمیم دارد با پلتفرم های بزرگ پرداخت کننده تبلیغات ها به رقابت بپردازند. یکی از این رقیب‌های بزرگ Google AdSense است. البته هنوز باید دید که پلتفرم‌های قدیمی تبلیغاتی چگونه با رقیب‌های رمز ارزی خود رقابت می‌کنند.

Google دارنده بزرگترین پلتفرم پرداخت کننده تبلغیات در جهان است. این پلتفرم در گذشته مشکلاتی با رمز ارز داشته است. به گزارش یکی از وبگاه های معروف رمز ارز یعنی Cointelegraph در ماه آوریل سال ۲۰۲۰، Google AdSense تبلیغات‌های رمز ارزی کلاه بردارانه‌ای را ارائه می‌داد. این در حالی بود که بعضی از شرکت‌های رمز ارزی قانونی در آن زمان از خدمات Google AdSense محروم شده بودند. طبق گزارش ژانویه ۲۰۱۹، Google Ads قبلا کلماتی که حاوی کلید واژه اتریوم بود را در جستجوها مخفی کرده بود.

با رمز ارز مارکت همواره در جریان خبرهای روز دنیای رمز ارز باشید.

Comments (0)
Add Comment