کیف پول اتریوم چیست و چگون باید آن را تهیه کنیم

اولین قدم پس جمع‌آوری اطلاعات در مورد رمز ارز اتریوم و ورود به این شبکه، تهیه یک کیف پول اتریوم است. اتریوم یک ارز رمزنگاری شده است، اما این بدان معنا نیست که برای ذخیره آن نیازی به مکانی ندارید.

در ادامه به شما سه روش اصلی برای تهیه یک کیف پول برای نگه‌داری اترهایتان، آموزش خواهیم داد، پس ب ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

سه روش اصلی برای تهیه کیف پول اتریوم

این ۳ روش برای راه اندازی کیف پول اتریوم تقریباً با سه نوع پرطرفدار کیف پول ارز رمزنگاری شده در حال حاضر مطابقت دارد: کیف پول سخت افزاری، کیف پول نرم افزاری و کیف پول مبادله ای.

کیف پول مبادله‌ای

کیف پول‌های مبادله‌ای ارائه شده توسط صرافی‌ها، ساده‌ترین روند راه‌اندازی و کمترین سطح امنیت را دارند. اول از همه، شما باید به وب سایت صرافی بروید و حساب خود را فعال کنید. قبل از اینکه بتوانید از کیف پول خود استفاده کنید، باید حساب خود را نیز تأیید کنید. کیف پول اتر شما در بخش حساب، قابل مشاهده است. اگر می‌خواهید اتریوم خود را دریافت یا ارسال کنید، ابتدا باید آدرس اتریوم خود را تنظیم کنید که از آن برای همه انتقال‌های مورد نظر خود استفاده کنید. به همین سادگی.

کیف پول‌های سخت‌افزاری

کیف پول‌های سخت‌افزاری امن‌ترین گزینه برای نگهداری اتریوم شما هستند. ابتدا باید یکی از آن‌ها را بخرید و از طریق کابل ارائه شده آن را به رایانه متصل کنید. پس از پیروی از دستورالعمل‌های سازنده، از شما خواسته می‌شود یک کد پین ارائه دهید. این کیف پول‌ها همچنین دارای عبارت بازیابی هستند که گروهی از کلمات است که در صورت به سرقت رفتن کیف پول یا فراموش کردن پین خود، برای بازیابی کیف پول خود استفاده خواهید کرد. بهتر است این موارد را یادداشت کرده و در مکانی امن ذخیره کنید. پس از نصب برنامه‌های همراه، کیف پول سخت افزاری شما آماده استفاده خواهد بود.

شرکت رمز ارز مارکت وارد کننده محصولات اصلی کیف پول سخت افزار لدجر از کشور فرانسه است.

مطالب دیگر را بخوانید

کیف پول‌های نرم‌افزای اتریوم

 کیف پول‌های نرم افزاری برای افرادی که از کیف پول اتریوم خود انتظار راحتی و امنیت دارند گزینه‌ای مناسب است. آن‌ها در نسخههای دسک‌تاپ، موبایل و آنلاین وجود دارند اما از سطح محافظتی یکسان در سراسر کشور برخوردار هستند.

اول از همه‌، شما باید نرم افزار کیف پول مناسب را که از رمز ارز اتریوم پشتیبانی می‌کند بارگیری کنید. پس از نصب، گزینه ایجاد و دسترسی به کیف پول به شما ارائه می‌شود. علاوه بر این، این نرم افزار با ارائه کلید خصوصی از شما می‌خواهد تا کیف پول خود را راه‌اندازی کنید. در صورت انتخاب کیف پول آنلاین، این کار از طریق یک فایل قابل بارگیری انجام می‌شود که می توانید روی USB خود ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید

اتریوم
Comments (0)
Add Comment