بالاترین سطح اتریوم در پی نگهداری این ارز توسط استخراج‌کنندگان آن

بالاترین سطح اتریوم از موضوعات جنجالی اخیر است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم و شما را با این خبر جنجالی آشنا کنیم. اخیرا ارز دیجیتال اتریوم به بالاترین سطح خود رسید. این نیز در پی آن بود که استخراج‌کنندگان این ارز،‌ تمایلی به فروش آن نداشتند. این یک اقدام بی‌سابقه است که حالا موجب رسیدن ارز دیجیتال اتریوم به بالاترین سطح تمام تاریخ خود و همچنین بالا رفتن هش ریت آن شده است. با ما همراه باشید تا امروز این خبر جنجالی را بررسی کنیم.

بالاترین قیمت اتریوم

استخراج‌کنندگان اتریوم در حال نگهداری سفت و سخت دارایی‌های اتریوم خود هستند. از آنجایی دارندگان ارز دیجیتال اتریوم، میلی به فروش آن ندارند، حالا تعداد اتریوم‌ها دستخوش تغییرات شگفت‌انگیزی شده است. تعداد اتریوم‌هایی که توسط استخراج‌کنندگان اداره می‌شود حالا از لحاظ دلار آمریکا، به رکورد جدیدی رسیده است. معادله استخراج‌کنندگان اتریوم، حالا افزایش یافته و به بالاترین سطح خود در طول تاریخ این ارز دیجیتال رسیده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده از طرف پلتفرم تجزیه‌وتحلیل سانتیمنت (Santiment)، اگر این معادله را به دلار آمریکا تبدیل کنیم، برابر با ۱.۸۵ میلیارد دلار می‌شود.

بر اساس اطلاعات این پلتفرم، تا پیش از این، تعداد ۵۳۲,۷۵۰ اتریوم، بالاترین معادله‌ای بود که استخراج‌کنندگان از ۱۳ جولای ۲۰۱۶ موفق شده بودند که آن را حفظ کنند. این مقدار، معادل ۰.۴۵% کل عرضه در گردش اتریوم است که در حال حاضر در مقدار ۱۱۷.۸ میلیون اتریوم قرار دارد.

استخراج‌کنندگان، معمولا برای پوشش هزینه‌های خود که شامل هزینه‌های برق و سخت‌افزار می‌شود، دارایی‌های خود را مکررا می‌فروشند. اما در مورد اتریوم،‌ استخراج‌کنندگان ممکن است به‌علت بی‌میلی در فروش دارایی‌های خود که حالا منجر به بالاترین سطح  اتریوم نیز شده است،‌ انتظار قیمت‌های بالاتر را داشته باشند.

هش ریت را نیز معمولا به‌عنوان نشانه سلامت و امنیت شبکه می‌دانند. هش ریت ارز دیجیتال اتریوم در طول خروج استخراج‌کنندگان از کشور چین،‌ افت بسیاری داشت. این هش ریت در اواخر ماه ژوئن تا ۴۷۷ هش بر ثانیه افت کرد. اما باید گفت که این هشت ریت در طول سه ماه اخیر به‌طور کامل بازیابی شده و حتی به یک رکورد جدید نیز رسیده است. این میزان از ابتدای سال، ۱۵۰% افزایش یافته است.

اخیرا نیز استخر استخراج اتریوم مستقر در چین که «SparkPool» نام دارد،‌ عملیات استخراج را به تعلیق درآورده است. اما خبرگزاری Bitinfocharts گزارش کرده است که هیچ کاهش چشمگیری در هش ریت اتریوم دیده نشده است. همین باعث شده است که این هش ریت در تاریخ ۵ام اکتبر، به اوج میزان خود و تعداد ۷۴۵ هش بر ثانیه برسد.

جمع‌بندی

بالاترین سطح اتریوم از خبرهای جنجالی اخیر است که در مقاله امروز به آن پرداختیم و شما را با این خبر مهم آشنا کردیم. استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال، فارغ از ارز دیجیتال مربوطه، معمولا به‌سرعت دارایی‌های خود را به فروش می‌رسانند. این نیز بدان دلیل است که بتوانند هزینه فعالیت‌ها و ابزارهای مورد استفاده خود را تأمین کنند. حالا طی یک اقدام بی‌سابقه، استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال اتریوم، دارایی‌های خود را نگه داشته و میلی به فروش آن ندارند. همین موجب شده است که دارایی‌های اتریوم، به بالاترین سطح خود برسند. ما امروز این خبر جنجالی و دلایل آن را با جزئیات کامل برای شما بررسی کردیم. پیش‌بینی شما از آینده این اقدام چیست؟

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/10/08/ethereum-miners-are-holding-eth-as-eth-miners-holding-reaches-highest-level-since-2016/

Comments (0)
Add Comment