موجودی بیت کوین بازار Etoro رو به پایان است

 بازار معاملات EToro در مقابل افزایش میزان تقاضا درمانده شده است. موجودی بیت کوین بازار در حال کاهش است. همین امر سبب شده است که بازار با ارسال ایمیلی به کاربران خود اطلاع دهد که احتمال اعمال محدودیت هایی برای روزهای آخر هفته وجود دارد.

این بازار که در کشور اسرائیل واقع شده است در پاسخ به تقاضای خریداران با کاهش موجودی مواجه شده است. در ایمیل ارسال شده به افزایش بی سابقه تقاضا برای خرید و محدودیت در نقدینگی باعث بروز مشکلاتی در خدمات دهی در روزهای آخر هفته شده است.

در نتیجه باید گفت این پلتفرم فروش رمزارز را محدود می کند. از سوی دیگر این بازار اعلام کرده است که در این بین این احتمال نیز وجود دارد که اسپرد این بازار از همیشه بیشتر باشد. به نظر می رسد که بازار EToro قربانی موفقیت خودش شده باشد.

مدیر بازاریابی Yesterday  برد مایکسون (Brad Michelson) اعلام کرده است که در ۱۱ روز گذشته ۳۸۰ هزار کاربر جدید به این بازار اضافه شده است. آنها در این بازار حساب باز کرده اند. از آن زمان تا کنون حجم معاملات انجام شده در بازار ۲۵ برابر شده است. از تاریخ ۹ ژانویه این بازار پذیرای ۱۷ میلیون کاربر بوده است.

تحلیل گر سابق این بازار در گفتگو با کوین تلگراف گفته است که او پیشتراحتمال وقوع چنین امری را به کاربران اخطار داده بود و از آن ها خواسته بود که به هیچ عنوان دارایی خود را از بازار جابه جا نکنند.

محدودیت کاربران

به احتمال زیاد کاربران این بازار با محدویت هایی روبه رو می شوند. ممکن است امکان ثبت سفارش خرید وجود نداشته باشد. از طرفی ممکن است ظرفیت مالکیت هر یک از رمزارزها برای کاربران نیز محدود شود.

درواقع کاربران به دلیل کاهش موجودی بازار باید در انتظار فرصت مناسب برای خرید باشند. هفته گذشته این بازار کاربران اروپایی را تا حد زیادی محدود کرد. در این راستای حداقل واریز به بازار ۴۰۰ درصد افزایش داشت و به ۱۰۰۰ دلار رسید.

بازارهای دیگری نیز شاهد افزاش خجم معاملات هستند. کوین بیس روزانه شاهد چیزی در حدود ۹.۵ میلیارد دلار معامله است. این امر افزایش ۵۰ درصدی از جایگاه قبلی را نشان می دهد. این درحالی است که ارزش معاملات روزانه این بازار برابر با ۶.۵ میلیارد دلار بوده است. بازار بایننس نیز با عبور از رکود ۲۳.۷ میلیارد دلاری خود رکورد ۳۰ میلیارد دلار را به ثبت رساند.

مسئله اصلی زمان است، به زودی باید درانتظار انتشار خبر کاهش موجودی بازارهای بزرگ دیگر باشیم. به نظر می رسد که احتمال وقوع این اتفاق بسیار زیادی است.

 نگرانی های مربوط به کاهش موجودی بیت کوین در حال افزایش است. خرید و فروش بیت کوین بازار را در کنترل خود گرفته است. هر روز بر تعداد کسانی که می خواهند با بیت کوین همراه شوند افزوده می شود. این نکته را به یاد داشته باشید که به زودی چیزی که مانع از سرمایه گذاری شما در بازار بیت کوین می شود ظرفیت موجودی بازار است و نه قیمت بیت کوین و دیگر رمزارز ها. برای سرمایه گذاری و خرید بیت کوین با ما در رمزارز مارکت در تماس باشید.

 منبع

https://cointelegraph.com/news/etoro-warns-users-it-s-running-out-of-crypto-to-trade-due-to-unprecedented-demand

Comments (0)
Add Comment