Coinshares اقدام به راه اندازی ETP ریپل کرده است.

راه اندازی ETP ریپل توسط بزرگترین سیستم مدیریت سرمایه ارزهای دیجیتال در قاره اروپا از اخباری است که در هفته گذشته توانست حجم عظیمی از توجهات را به سمت خود جلب کند. Coinshares که یکی از برترین و همچنین بزرگترین سیستم مدیریت سرمایه ارزهای دیجیتال است، توانسته مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و فعالان دنیای ارزهای دیجیتال قرار بگیرد. این سیستم اقدام به راه اندازی ETP ریپل کرده است.ETP  ریپل یا همان محصول سرمایه گذاری این رمز ارز یک ساختار سرمایه گذاری مناسب است که برای اولین بار توسط صرافی بایننس راه اندازی شد.

راه اندازی ETP ریپل توسط کوین شیرز

کمپانی انگلیسی Coinshares در چند روز اخیر اعلام کرد که می‌خواهد ETP ریپل را در لیست صرافی SIX Swiss قرار دهد. این محصول به عنوان نماد ticker رمز ارز ریپل در این صرافی قرار خواهد گرفت. نماد این محصول نیز XRPL خواهد بود. هر واحد از ETP ریپل توسط ۴۰ عدد از این رمز ارز پشتیبانی می‌شود. این عامل دسترسی و استفاده از ریپل را به اندازه قابل توجهی افزایش خواهد داد. بر اساس اظهارات کمپانی کوین شیرز، این سیستم در صدد است تا از محصولاتی استفاده کند که به بیشترین شکل ممکن نیاز کاربران خود را برطرف می‌کند. این عامل کیفیت و کارایی این سیستم مدیریت سرمایه ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد.

بزرگترین سیستم مدیریت سرمایه در زمینه ارزهای دیجیتال

در حال حاضر Coinshares بزرگترین سیستم مدیریت سرمایه در زمینه ارزهای دیجیتال در قاره اروپا است. هم اکنون سرمایه در گردش این سیستم بالغ بر ۵.۴ میلیارد دلار است. در چند روز گذشته ETP لیت کوین نیز اعلام شد. این محصول نیز یکی دیگر از گزینه‌های کاربردی و پرطرفدار سرمایه گذاران کوین شیرز بود که توسط این کمپانی فراهم شد. درباره راه اندازی ETP ریپل باید گفت که این محصول برای اولین بار توسط کوین شیرز راه اندازی نشد. در سال ۲۰۱۹ میلادی Armun AG از کشور سوییس یک ETP از این رمز ارز منتشر کرد که با نام AXRP شناخته می‌شود.

اطلاعات ضمیمه درباره راه اندازی ETP ریپل در کوین شیرز

  • اسم محصول: ریپل فیزیکی کوین شیرز
  • ISIN: GBOOBLD4ZN31
  • TICKER: XRP
  • واحد ارزی: دلار آمریکا

مدیر اجرایی این پروژه در کوین شیرز معتقد است حضور این محصول در این صرافی باعث می‌شود نیاز کاربران به بهترین شکل ممکن برطرف شود. این محصول می‌تواند همانند اهرم فعالیت کرده و باعث ایجاد توازن در بازار خواهد شد.

کوین شیرز بزرگترین شرکت مدیریت مالی در حیطه ارزهای دیجیتال است. این کمپانی بیش از میلیاردها سرمایه را به صورت گسترده مدیریت می‌کند. محصولات مربوط به سرمایه گذاری در Coinshares، دسترسی لازم را به کاربران نسبت به استفاده از ارزهای دیجیتال پرطرفداری مانند بیت کوین، اتریوم و حال لیت کوین نیز می‌دهد. این دسترسی برای افراد حقیقی و سیستم‌های حقوقی نیز فراهم شده است.

در ماه ژاویه سال جاری بود که کمپانی کوین شیرز اقدام به راه اندازی چنین محصولی اما بر اساس بیت کوین کرد. این سیستم معتقد است که می‌تواند در سرتاسر جهان از این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

جمع بندی

راه اندازی ETP ریپل و اطلاعات مربوط به این مشخصه از مواردی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد. به نظر شما این محصول می‌تواند به سیستم ارزهای دیجیتال کمک کند تا کاربرد و استفاده از رمز ارزها را نسبت به قبل آسان و راحت‌تر کند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید. با ما همراه باشید.