شرکت سرمایه گذاری Valour ETP کاردانو و پولکادات را ایجاد کرد

شرکت سرمایه گذاری Valour و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که در چند روز گذشته توانست توجه طیف گسترده‌ای از سرمایه گذاران را به خود جلب کند. والور که یک شرکت سرمایه گذاری در زمینه دارایی‌های ارزهای دیجیتال است، اقدام به راه اندازی ETPهای کاردانو و پولکادات کرد. کاردانو و پولکادات هر دو رمز ارزهای پرطرفدار در شش ماه اخیر بودند. این دو پروژه به لطف‌ حمایت‌های مناسبی که از آن‌ها برخوردار شدند، توانستند اسم و رسم خوبی را برای خود در بازار رمز ارزها دست و پا کنند.

Valour Structured Products Inc. Logo (CNW Group/Valour Structured Products Inc.)

شرکت سرمایه گذاری Valour نیز اقدام به سرمایه گذاری در کاردانو و پولکادات کرد

  • ETP مربوط به Valour Cardano SEK در بازار Nordic و در روز سه شنبه هفته پیش راه اندازی شد. این ETP بر روی کد CH111478796 ایجاد و راه اندازی شد.
  • بر اساس اطلاع رسانی که در روز سه شنبه انجام شد، ETP مربوط به Valour Polkadat SEK با کد CH1114178770 در ماه جاری راه اندازی خواهد شد.
  • تمامی این محصولات با حمایت مطلق این دو رمز ارز اجرا خواهد شد. همچنین این پروژه و محصولات توسط Zug خریداری شده است. Zug یک شرکت دارایی‌های غیرمتمرکز کانادایی DeFi و مدیر دارایی DeFi Technologies نیز است.
  • سیستم راه اندازی و اجرا این پروژه‌ها تا حدود بسیار زیادی شباهت با شرکت مدیریت سرمایه ۲۱Shares از کشور سوییس دارد. این شرکت سرمایه گذاری Valour نیز ETPهای مربوط به کاردانو و پولکادات را در ماه فووریه و آپریل راه اندازی کرد. این دو ETP در صرافی Swiss SIX در دسترس هستند.

توضیحات تکمیلی شرکت سرمایه گذاری Valour درباره پولکادات و کاردانو

این سیستم مدیریت سرمایه در زمینه ارزهای دیجیتال خبر از راه اندازی ETP کاردانو در بازار Nordic Growth داد. این بازار در کشور سوید حضور دارد.همچنین قرار شد ETP ارز دیجیتال پولکادات نیز در ماه آینده و در صرافی این بازار راه اندازی و مورد استفاده قرار بگیرد.

پس از آن که ETP این دو آلتکوین راه اندازی شد، میزان شهرت و علاقه افراد نسبت به سرمایه گذاری و استفاده از رمز ارزهای مختلف بسیار افزایش پیدا کرد. این میزان رشد استفاده از رمز ارزها پس از اقدام Valour مبنی بر راه اندازی ETPهای کاردانو و پولکادات افزایش یافت.

در روز سه شنبه بود که این شرکت سرمایه گذاری در سویس خبر قرارگیری ETP کاردانو در بازار Nordic Growth را داد. این در حالی است که ETP پولکادات قرار است در ماه آینده وارد بازار ارزهای دیجیتال شود. این ETPهای تازه وارد در بازار رمز ارزها به وسیله Valour خریداری شده‌اند.

با این قبیل اقدامات و حمایت‌های به وجود آمده از کاردانو و پولکادات، این دو آلتکوین با افزایش و رشد قابل توجهی همراه شدند. همچنین افزایش ارزش کلی برای این دو آلتکوین نیز ایجاد شد. کاردانو در سال جاری حدود ۱.۱۱۷ درصد افزایش قیمت و ارزش را تجربه کرد. این موضوع برای پولکادات نیز وجود داشت. این آلتکوین حدود ۳۷۵ درصد افزایش قیمت را در سال چاری تجربه کرد.

راه اندازی ETPهای آلتکوین‌ها همان اقدامی است که برای اکثر رمز ارزهای بزرگ مانند بیت کوین، اتریوم، لیت کوین و مواردی از این قبیل صورت گرفت. همه این رمز ارزها حداقل یک ETP در صرافی‌های اروپایی داشتند. از این طریق سرمایه گذاران جست و جو بیشتری برای دسترسی به بازار رمز ارزها از طریق بازارهای مالی سنتی می‌کنند.

جمع بندی

 شرکت سرمایه گذاری Valour و اطلاعات مربوط به اقدام این کمپاتی نسبت به راه اندازی ETPهای پولکادات و کاردانو از مواردی است که در این مقاله به آن پرداخته شد. به نظر شما پولکادات و کاردانو نیز با رشد قیمت همراه خواهند بود؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment