ETP ارز دیجیتال پولکادات برای اولین بار در لیست صرافی سوئدی قرار گرفت

ETP ارز دیجیتال پولکادات برای اولین بار به منظور استفاده از آن به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری در لیست صرافی سوئدی قرار گرفت. Valour که یکی از کمپانی‌های بسیار فعال در زمینه طراحی سرمایه‌های دیجیتالی بر پایه ETP بوده که تحت حمایت سیستم مدیریت مالی کانادا مشغول به فعالیت است. تا به اینجای کار این ETP در NGM قرار گرفته است.

قرارگیری ETP ارز دیجیتال پولکادات در NGM

NGM یا همان Nordic Growh Market یکی از صرافی‌های فعال در بازار ارزهای دیجیتال است که در زمینه سرویس‌های عمومی کمپانی‌ها فعالیت می‌کند. این صرافی در کشورهای سوئد، فنلاند، دانمارک و نروژ قرار دارد. در سال ۱۹۸۴ میلادی نیز این صرافی کار خود را شروع کرد. بر اساس آخرین لیستی که از این صرافی منتشر شد، ETP رمز ارز پولکادات نیز در این لیست قرار دارد و در ۳۱ ماه می منتشر خواهد شد. این در حالی است که Valour اعلام قرارگیری ETP ارز دیجیتال پولکادات و کاردانو در صرافی NGM را در ماه May اعلام کرده بود. لیستینگ کاردانو در NGM در روز ۱۸ ماه می انجام شد.

مدیر اجرایی Valour گفت:

«این زمان را می‌توان یکی از چالش برانگیزترین دوره برای پروتکل پولکادات دانست. پولکادات می‌تواند کارایی، مقایس پذیری و نهایی سازی هسته داخلی خود را آزمایش کند. قراردادن این ETP در لیست Valour یک پاسخ مستقیم به افزایش تقاضای سرمایه گذاران حقوقی و خرد در بازار به منظور دسترسی به پروتکل‌های بلاک چین از طریق ETP است.»

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، پولکادات دات به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری در صرافی Nordic معرفی شده است.

Osprey Fund نیز DOT خود را راه اندازی کرده است

اخیرا شرکت سرمایه گذاری Osprey Funds در نیویورک DOT تراست خود را به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری راه اندازی کرده است و به سرمایه گذاران خود آن را می‌فروشد. جدا از این شرکت، در تاریخ ۱۹ می، GMO Coin، یک صرافی داخلی در کشور ژاپن که در زمینه صرافی ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند، لیستینگ DOT خود در کشور ژاپن را برای اولین بار اعلام کرد.

جمع بندی

ETP ارز دیجیتال پولکادات و اطلاعات مربوط به این موضوع از مواردی است که در صرافی NGM لیستینگ آن انجام شده است. به نظر شما این صرافی چند ETP دیگر را در لیستینگ خود لحاظ خواهد کرد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

Comments (0)
Add Comment