متاورس فراواقعی Everdome و سفر به مریخ

متاورس فراواقعی Everdome حالا در حال آغاز مأموریت خود به مریخ از طریق حتای امارات متحده عربی است.

متاورس فراواقعی Everdome

مقصد توریستی نمادین دبی، حالا برای فاز اول زمینی سفر متاورس Everdome در نظر گرفته شده است که در ادامه به جزئیات آن می‌پردازیم.

Everdome، فراواقعی‌ترین متاورس حال حاضر محسوب می‌شود. این متاورس حالا اعلام کرده است که محل آغاز مأموریت آن در منطقه کوهستانی و شگفت‌انگیز حتا در دبی، امارات متحده عربی است. فیلمی که به‌تازگی از این متاورس منتشر شد به‌خوبی به کاربران نشان می‌دهد که چه چیزی در راه است. این فیلم، اتاق‌های راه‌اندازی و اولیه را با دید باز و گسترده مکان راه‌اندازی نشان می‌دهد که تماما از سوی یکی از بازی‌های آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) به حقیقت پیوسته‌اند.

Everdome قرار است که در طول سال ۲۰۲۲، طی سه مرحله راه‌اندازی شود. این متاورس به همین ترتیب کاربران را به سفری از سیاره زمین به مریخ می‌برد. مرحله ۱ شامل مرحله پیش از راه‌اندازی می‌شود. این مرحله در حاتا قرار دارد و در طول آن، کاربران می‌توانند در اتاق راه‌اندازی گشت بزنند، کاوش کنند و چیزهای بیشتری را درباره شناسایی فضا و سفری که در راه است، یاد بگیرند. مرحله ۲ و ۳ نیز سفر متاورس فراواقعی Everdome را از آغاز مأموریت تا نشستن روی مریخ، ادامه می‌دهند.

انتخاب دبی، یکی از نمادین‌ترین مقاصد گردشگری جهان به‌عنوان مکان راه‌اندازی، بخشی از آرزوی Everdome است؛ چراکه این متاورس مشتاق است تا با ساخت یک بازی که قابل دسترسی و فهم باشد، پذیرش انبوه متاورس را به پیش ببرد.

«راب گرین»، مدیرعامل و بنیان‌گذار Everdome و Metahero نیز صحبت‌های جالبی در این باره کرده است که در بخش بعد به آن می‌پردازیم.

هدف متاورس Everdome

آن‌طور که این مدیرعامل می‌گوید: «هدف ما آن است که متاورس را به روشی به عموم مردم معرفی کنیم که همه بتوانند به‌خوبی آن را متوجه شوند. ما در حال گرفتن تصمیمات سنجیده‌ای برای آن هستیم که دروازه‌های متاورس را تا جایی که می‌توانیم، باز کنیم و به همین ترتیب تا جایی که می‌شود، محدودیت‌های دسترسی را از میان برداریم.

«یکی از راه‌هایی که چنین کاری را از طریق آن به انجام می‌رسانیم، قرار دادن مرحله راه‌اندازی در منطقه حتای دبی است. دبی به‌عنوان مقصد برجسته‌ای جهانی برای توریسم، نوآوری و اکتشافات فضایی، انتخابی طبیعی برای مرحله اول متاورس فراواقعی Everdome بود.»

Everdome علاوه بر ساخت دنیای فوق‌العاده همه‌گیر و دارای بازی رایگان برای کاربران، در حال به وجود آوردن جریان‌های درآمدی بسیار کارآمد و در عین حال قابل دسترس برای تبلیغات متاورس نیز است. مرحله ۱، پلتفرم مقدماتی بسیار خوبی را برای برند‌ها و شرکت‌هایی می‌سازد که به‌دنبال گسترش مشارکت مصرف‌کنندگان خود در قلمروی متاورس هستند. آن‌ها می‌توانند از طریق اتاق راه‌اندازی Everdome به این مهم، دست پیدا کنند.

«گرین» همچنین افزود: «تبلیغات در متاورس، فرصتی را حتی برای سطح عمیق‌تری از ارتباط با مصرف‌کنندگان بالقوه و کنونی به وجود می‌آورد. این سطح، مرز بعدی مشارکت مشتریان است. به‌علاوه، هیچ زمان دیگری مانند همین حالا برای آمدن به سمت متاورس، وجود ندارد.»

Everdome در آنریل انجین ۵ ساخته شده است. این متاورس به همین ترتیب، تجربه دنیای واقعی جذابی را به شما ارائه خواهد داد. همین امر موجب جذب استعدادها و دیدگاه هنرمندان مفهومی شناخته‌شده، سازندگان بازی، طراحان سه‌بعدی، متخصصان VFX هالیوود، برنامه‌ریزی شهری، افراد حرفه‌ای، ‌تیم حرفه‌ای که بیش از یک دهه در حال ارائه گرافیک و افکت بوده و تیم بازاریابی می‌شود که همین حالا هم موفقیت‌های فراوانی را در چندین و چند صنعت مختلف به‌دست آورده‌اند.

درباره متاورس فراواقعی Everdome

Everdome هدف دارد تا فراواقعی‌ترین متاورس را بسازد که برندها و مردم را با نیت ساخت واقعی‌ترین تجربه وب ۳، گرد هم آورد. این متاورس از طریق خلق و تسهیل NFTها، فروش زمین‌ها، بازارها و باکیفیت‌ترین آواتارها در بازار، زندگی را در جهان مجازی معنا می‌بخشد. Everdome به همین ترتیب مکانی را هم برای برندها و افراد به وجود می‌آورد تا بتوانند با بالاترین کیفیت ممکن با یکدیگر تعامل داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر درباره این متاورس جالب، به این لینک مراجعه کنید: https://everdome.io/

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/25/everdome-to-launch-mission-to-mars-from-hatta-uae/

Comments (0)
Add Comment