بلاکچین گیمینگ Everdreamsoft قصد راه اندازی قطب اجتماعی در Sandbox را دارد

بلاکچین گیمینگ Everdreamsoft نوعی بازی دیجیتال در حیطه رمز ارزها بوده که اولین بازی بر پایه بلاکچین در گوشی‌های همراه را راه اندازی کرد. نام این بازی Spells of Genesis است. در چند روز پیش بود که این بلاکچین خبر راه اندازی یک LAND اختصاصی را در منطقه EverdreamSoft داد. یک ملک ۶ در ۶ در The Sandbox که می‌تواند مکان بسیار مناسبی برای خلق و ایجاد ایده‌های خلاقانه در حیطه رمز ارزها باشد.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد سایت بلاک چین به زبان ساده داشته باشید مقاله بلاکچین چیست را مطالعه نمایید.

بلاکچین گیمینگ Everdreamsoft

قرار است LAND در نظر گرفته شده در روز دهم ماه فوریه در The Sandbox واقع شود. اعضای جامعه Sandbox این امکان را دارند تا قطعه‌ای از این ملک را خریداری کرده و از آن برای ساخت و خرید NFT به وسیله EverdreamSoft استفاده کنند. از این طریق می‌توانید با مرور زمان از صاحبان اصلی LAND و دریافت کننده جایزه از NFT استفاده کنید. همچنین آزادی کامل نسبت به استفاده از  NFT خود در هر شرایط را داشته باشید.

اگر بخواهیم درباره SandBox صحبت کنیم، می‌توان آن را نوعی بازی سه بعدی با دنیای باز دانست. در این بازی کاربران یک ماجرا را با دید وسیعی شروع کرده و از این طریق قسمتی از یک زمین را تصاحب کنند. این ملک جزو محدوده داریی The sandbox بوده که به وسیله توکن ERC-721 بر روی اتریوم ایجاد و مدیریت می‌شود. در این زمین کاربران می‌توانند دارایی‌های سه بعدی اضافه کنند. همچنین این افراد می‌توانند رخدادهای متفاوت و همچنین بازدیدکنندگان مختلف را برگزار و یا مدیریت کنند.

پلتفرم بازی

پلتفرم این بازی نیز همچنین نوعی LAND را به کاربران پیشنهاد می‌دهد که دارای ترافیک بسیار بالایی است. در این LAND قطعه و اعضای بسیار قوی‌ای حضور دارند. در این لحظه بلاکچین گیمینگ EverdreamSoft وارد می‌شود. این بلاکچین با زمین ۶ در ۶ خود در نزدیکی Blackpool، Apes of Space، eToro و همینطور Mad Mecha حضور دارد. کاربران می‌تواند LANDهای اصلی را در این منطقه خریداری کنند.

انتظار می‌رود ترافیک موجود در این زمین‌ها به مراتب بالاتر از قطعه زمین‌های معمولی در این حیطه باشد. همچنین فرصت‌های سرمایه گذاری مناسبی نیز ممکن است این قطعه به مراتب ایجاد کند.

این قطعه اجتماعی مد نظر بلاکچین گیمینگ EverdreamSoft با Nabiya Studio همکاری می‌کند. این سیستم به زودی کاربران و همچنین ترافیک قابل توجهی را به این منطقه جذب می‌کند. همچنین این قطعه با بازی spell of Genesis در sandbox در ارتباط خواهد بود. این ارتباط باعث ارتباط کاراکترهای بازی موبایل و همچنین فضای فانتزی SOG می‌شود.

البته باید این موضوع را فراموش نکرد که The Sandbox پیشرو در حیطه متاورس و شکل دهی آینده ارزهای دیجیتال است. این‌ها گفته‌های “شعبان شام” مدیر اجرایی و مدیر کل پروژه EverdreamSoft است زمین این پروژه به بازی Spell of Genesis اجازه می‌دهد تا در حیطه سه بعدی متاورس فعالیت کند. همکاری The Spell of Genesis با SandBox باعث می‌شود تا این بازی ابعاد و دنیای جدیدی را تجربه کند.

درباره بلاکچین گیمینگ Everdreamsoft

در سال ۲۰۱۰ میلادی بود که این بازی در استودیو طراحی و توسط یک کمپانی سوییسی روانه بازار شد. تا سال ۲۰۱۴ میلادی این بلاکچین گیمینگ در زمینه استفاده از تجهیزات بلاکچین محور در زمینه گیمینک پیشرو بوده است.

پس از آن که در سال ۲۰۱۷ میلادی بازی Spell of Genesis راه اندازی شد، EverdreamSoft توانست مالکیت حقیقی سرمایه دیجیتال را برای خود ایجاد کند. همچنین بلاکچین Everdreamsoft یک ساختار جعبه ابزار گونه ایجاد کرد که به وسیله آن در Orbs جست و جو کرد، داده‌های دیجیتال خلق کرد و یا حتی آن را به اشتراک گذاشت. همچنین می‌توان این داده‌ها را به بلاکچین توکن‌ها متصل کرد.

The Sandbox نیز نوعی بازی بر پایه کسب درآمد است که تلفیقی از تکنولوژی بلاکچین، DeFi و همچنین NFTها در دنیای متاورس است. این بازی در واقع نوعی دنیای مجازی است که به کاربران اجازه می‌دهد داده و بازی‌های خود را به وسیله ابزارهای رایگان ایجاد و توسعه بخشند. در نهایت بازی و نکات مثبت این طراحی و خلاقیت به عنوان NFT و یا توکن SAND می‌تواند در بازار The Sandbox برای کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/03/everdreamsoft-plans-launch-of-social-hub-on-the-sandbox-announces-premium-land-sale/

Comments (0)
Add Comment