صرافی کوکوین و فیوچرز آن که از مرز ۳ میلیون کاربر عبور کرد

صرافی کوکوین از صرافی‌های برتر در دنیای ارزهای دیجیتال است که امروز می‌خواهیم به آن بپردازیم. این صرافی از صرافی‌های شناخته شده است که امکانات بسیاری را به کاربران خود می‌دهد. حالا فیوچرز این صرافی در دومین سالگرد خود، از ۳ میلیون کاربر نیز عبور کرد. با ما همراه باشید تا این ارز و افزایش بی‌سابقه اخیر آن را بررسی کنیم.

صرافی کوکوین

کوکوین (KuCoin) یک صرافی ارز دیجیتال پیشروی جهانی است. این صرافی حالا از دومین سالگرد خدمات فیوچرز خود، استقبال می‌کند. این خدمات به‌لطف پشتیبانی بی‌سابقه کاربران کوکوین، به رشد سریع خود ادامه می‌دهد. فیوچرز کوکوین در آگوست ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد و حالا در آغاز دومین سال خود قرار دارد. از زمان راه‌اندازی اولیه، این پلتفرم به یکی از ۱۰ پلتفرم معاملات فیوچرز برتر جهان در بازار کنونی تبدیل شده است.

این تیم با شوق بسیار،‌ روزی را به‌خاطر می‌آورد که اولین قرارداد دائمی بیت کوین را معرفی کردند. امروز همان مکانیسم سرمایه‌گذاری، تا بیش از ۶۰ ارز دیجیتال مختلف را در کوکوین بسط داده است. تعداد کاربران قرارداد در این صرافی نیز تا ۲۶۰% افزایش یافته است. قراردادهای باز (OI) نیز ۱۵ برابر نسبت به سال پیش بیشتر شده است.

«جانی لیو» مدیرعامل کوکوین گفت:

«رابط کاربری و تجربه فیوچرز کوکوین به‌شدت در طول سال‌های گذشته، افزایش یافته است. در ابتدا، تنها از طریق درگاه وب می‌شد به این پلتفرم دسترسی داشت. اما حالا این برنامه به یک تجربه اپلیکیشن موبایلی و وبسایتی تمام عیار تبدیل شده است.»

وی در ادامه افزود:

«به‌علاوه، بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال برای اهداف معاملاتی به گوشی‌های تلفن همراه خود تکیه می‌کنند. صرافی کوکوین نیز به‌سرعت این تمایلات را شناسایی کرد. تمام این عوامل به فیوچرز کوکوین کمک کرد. حالا فیوچرز کوکوین تنها در عرض دو سال، از مرز ۳ میلیون کاربر ثبت نام شده در پلتفرم، عبور کرد.»

پس از دسترسی اولیه به قرارداد دائمی بیت کوین، پلتفرم فیوچرز کوکوین شروع به اعلام پشتیبانی از ارزها و خدمات بیشتری کرد. اولین پشتیبانی آنها نیز از قراردادهای تحویل بودند. این قراردادها مخصوصا برای ساخت نمونه‌ای از صنعت معامله فیوچرز رمز ارز وسیع‌تر بودند. سپس، بعد از فعال‌سازی پشتیبانی بیشتر برای هج کردن و آربیتراژ، این تیم قراردادهای ارزهای دیجیتال اصلی و امیدوارکننده متعددی را معرفی کردند. این قراردادها عموما برای ارتقاء قرار گرفتن در معرض پلتفرم‌ها و امکانات متنوع بود.

آینده کوکوین

کوکوین با پشتیبانی از ۱۳ زبان و برخورداری از نسخه LITE که به تازه‌واردان کمک می‌کند تا با معاملات فیوچرز آشنا شوند، کوکوین همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. سال گذشته این تیم، فیوچرز کوکوین را معرفی کردند و با مفهوم معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال که درحقیقت معاملات آتی هستند، بازی کردند. بیش از ۲۰۰,۰۰۰ کاربر در این رویداد شرکت و تایید کردند که این تجربه‌ای بسیار سرگرم‌کننده بود.

چشم‌انداز آینده فیوچرز کوکوین نیز شامل ارتقاهای بعدی لوریج و همچنین نسبت تازه‌ای از قراردادهای مشخصی می‌شود. به‌علاوه، کاربران می‌توانند انتظار محصولات و امکانات مبتکرانه بیشتری را از جمله راه‌اندازی قرارداد KCS در Q4 2021 از کوکوین داشته باشند. وثیقه‌های متقابل نیز از امکانات مهم بعدی هستند که امسال به عرصه می‌آید. این وثیقه‌ها راه را برای سیستم معاملات فیوچرز صرافی کوکوین ۲.۰ که در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد، هموار می‌کند.

برای جشن دومین سالگرد راه‌اندازی فیوچرز کوکوین، این تیم جشن سالگرد را در ۸ آگوست ۲۰۲۱ آغاز کرد. در طول رویداد نیز مجموعا ۱ میلیون دلار USDT به‌صورت پاداش به کاربران داده خواهد شد. این پاداش نیز به دنبال پاداش دیگری که ۱۰۰,۰۰۰ دلار است داده می‌شود. این مبلغ نیز کاملا به‌صورت وجوه آزمایشی و کوپن‌های کسری بر اساس حجم معاملات فیوچرز موجود در سابقه افراد است.

درباره پلتفرم کوکوین

این پلتفرم در سپتامبر سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. کوکوین یک صرافی ارزهای دیجیتال مخصوص بیش از ۴۰۰ دارایی دیجیتالی است. این صرافی به ۸ میلیون کاربر خود در ۲۰۷ کشور و منطقه در سرتاسر جهان، امکاناتی همچون: اسپات تریدینگ، مارجین تریدینگ، تریدینگ فیات P2P، فیوچرز تریدینگ، استیکینگ و لندینگ را ارائه می‌دهد. در سال ۲۰۱۸ نیز این صرافی ۲۰ میلیون دلار را در یک Round A funding  از شرکت‌های IDG Capital و Matrix Partners ایمن‌سازی کرد. بر اساس سایت CoinMarketCap، کوکوین در حال حاضر پنجمین صرافی ارزهای دیجیتال بزرگ است. در سال ۲۰۲۱ نیز «فوربز»، کوکوین را یکی از بهترین صرافی‌های سال ۲۰۲۱ نامید.

جمع بندی

صرافی کوکوین،‌ صرافی برتری در این زمینه است که امروز به آن پرداختیم. این صرافی از صرافی‌های شناخته‌شده ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود که اگر از سرمایه‌گذاران باتجربه در این زمینه باشید، حتما نام آن به گوش شما خورده است. این صرافی اخیرا دومین سالگرد راه‌اندازی خود را جشن گرفته است. در طی این دو سال نیز، کوکوین تماما پیشرفت کرده است و همچنان نیز در مسیر صعودی قرار دارد. در روز سالگرد این صرافی، پلتفرم فیوچرز کوکوین توانست از مرز ۳ میلیون کاربر عبور کند. ما امروز این صرافی و پلتفرم موفق آن را با هم بررسی کردیم.

Comments (0)
Add Comment