صرافی باشوسواپ (Bashoswap) پلتفرم معامله‌ای و غیرمتمرکز جدید

صرافی باشوسواپ (Bashoswap) حالا در حال ساخت پلتفرم معامله‌ای جدیدی است. این پلتفرم معامله‌ای از پلتفرم‌های غیرمتمرکزی بوده که توسط ارز دیجیتال کاردانو بودجه‌رسانی می‌شود.

صرافی باشوسواپ (Bashoswap)

باشوسواپ (Bashoswap)، صرافی غیرمتمرکزی (DEX) در شبکه کاردانو است.  این صرافی غیرمتمرکز هدف دارد تا معاملات بین آدا (ADA) و دیگر دارایی‌های دیجیتالی را که در کاردانو ساخته می‌شوند، آسان کند.

این صرافی در اواخر سال ۲۰۲۱ و توسط گروهی از کارشناسان بلاک چین با سال‌ها تجربه در زمینه trad-fi یا امورمالی سنتی و بازارهای صرافی سهام تأسیس شد. آن‌ها مأموریت داشتند تا محصول دیفای کاملا برجسته‌ای را توسعه بخشند. از آنجایی که ما رویکرد کاملا جدیدی را برای تأمین بودجه پروژه خود استفاده خواهیم کرد، پس این محصول مزیتی بزرگ برای اکوسیستم کاردانو خواهد بود.

کاربران می‌توانند زمانی که این محصول راه‌اندازی شد، توکن‌های کاردانوی خود را معامله کرده و برای به‌دست آوردن هزینه‌های LP، نقدینگی و لانچ پدی را اضافه کنند که از استارتاپ‌های کاردانو حمایت خواهد کرد. باشوسواپ مأموریت دارد تا اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزی (DApps) را توسعه بخشد که این بخش را دگرگون سازند؛ اپلیکیشن‌هایی همچون استیکینگ درون‌زنجیره‌ای بدون نیاز به مجوز، پروتکل‌های حکومت و وام‌دهی که مخصوصا برای اکوسیستم کاردانو طراحی شده باشد و… .

اپلیکیشن‌های صرافی باشو سواپ (Bashoswap) می‌توانند به‌نوبه‌خود و به‌طور کلی، صنعت امورمالی غیرمتمرکز و ارزهای دیجیتال را متحول کنند. استارتاپ کاردانوی باشوسواپ از تجربه بالای تیم تأمین بودجه خود و قدرت فناوری بلاک چین استفاده می‌کند تا محصولی کاملا جدید را بودجه‌رسانی کرده و توسعه بخشد که کاملا این بخش را دستخوش تغییر کند.

صرافی غیرمتمرکزی که با بلاک چین بودجه‌رسانی می‌شود

باشوسواپ تمام عناصری را که در حال حاضر در دیگر بلاک چین‌ها، همچون یونی سواپ (Uniswap) و پنکیک سواپ (Pancakeswap) موجود است، با هم پیوند می‌زند. این صرافی تمام آن عناصر را مجددا برای بلاک چین کاردانو بازخوانی می‌کند تا به همین ترتیب اپلیکیشن‌های دیفایی را توسعه بخشد که توسط ارز دیجیتال Bash بودجه‌رسانی می‌شوند.

توکن $BASH، توکن کاربردی باشوسواپ است. جامعه از این توکن به روش‌های مختلفی استفاده خواهد کرد؛ آن‌ها می‌توانند این توکن را استیک یا فارم کنند تا پاداش‌های بیشتری را به‌دست آورند. به‌علاوه می‌توان این توکن را به منظورهای حکومتی هم به کار برد.

تیم صرافی باشوسواپ (Bashoswap)

تیمی متشکل از توسعه‌دهندگان و مدیران پروژه باتجربه پشت پروژه باشوسواپ قرار دارد. تیم بودجه‌رسانی اصلی این صرافی از توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به ارز دیجیتالی تشکیل شده است که درک عمیقی از دارایی‌های محلی، قراردادهای هوشمند کاردانو و اکوسیستم کلی بلاک چین دارند.

برای اطلاعات بیشتر به وبسایت این صرافی مراجعه کنید: https://bashoswap.finance

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/02/18/bashoswap-building-a-cardano-powered-decentralized-exchange/

Comments (0)
Add Comment