Fantom چیست؟ مزایا و تفاوت‌های اصلی Fantom با پلتفرم‌های مشابه آن

فانتوم ((FTM)Fantom ) یک پلتفرم و همچنین یک رمزارز مبادله‌ی رمزارزها و دیگر جفت ارزهای پر طرفدار است که با توجه به متمرکز شدن بازار آنلاین بر روی مبادلات اینترنتی و بین المللی و همچنین درآمدزایی آنلاین به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این سبک از پلتفرم‌ها که اساسا شبیه به بازار فارکس برای رمزارزها کار می‌کنند، با اهداف متفاوت و متنوعی ساخته می‌شوند و در عین تشابهات زیاد، تفاوت‌های قابل توجهی نیز در آنها دیده می‌شود. حال می‌خواهیم بدانیم نقطه تمایز این پلتفرم‌ها با Fantom چیست.

مزیت‌های Fantom چیست؟

از نقاط قوت این سیستم که بر پایه بلاکچین اتریوم طراحی شده است، سرعت بالای آن و همچنین سیستم برنامه نویسی منحصر به فرد آن است. این پلتفرم از الگوریتم خودآموز و بسیار هوشمند اختصاصی خود استفاده می‌کند و هدف آن از بین بردن واسطه‌های مالی به صورت یکسان و یکپارچه است. در معاملات انجام شده روی این پلتفرم، تمام ارزهای دیجیتال و فیات به واحد مالی اصلی خود این پلتفرم برمی‌گردند و سپس دوباره تبدیل می‌شوند، که این کار دقت را افزایش می‌دهد و اعمال تغییرات قیمت‌ها را به شدت تسریع می‌کند.

بیشتر بخوانید

تیم فانتوم، حرفه‌ای و هدفمند

طراحان و تیم پشتیبانی این پلتفرم، از قدیمی‌ترین و متخصص‌ترین اشخاص در زمینه ساخت بلاکچین و کارآفرینی و طراحی است که با هدف امنیت بالای شبکه، حذف واسطه و مقیاس پذیری گرد آمده اند. این پلتفرم که در سال ۲۰۱۸ پایه ریزی شد، در کنار مرورگر آوپرا کار خود را رسما آغاز کرد.

قیمت روز Fantom و بهترین صرافی های آن

قیمت روز Fantom هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۰۲۲۲۴۴  دلار امریکا است. حجم معاملات Fantom در هر ۲۴ ساعت حدود ۴,۹۵۵,۲۳۶  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه ۱۴۸ قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  Fantom در حال حاضر عبارتند از: Binance، OKEx، VCC Exchange، DigiFinex و Omgfin.

بررسی اجمالی: Fantom چیست

به طور کلی شبکه‌ها و پلتفرم‌های زیادی در سال‌های اخیر بر روی رمزارزها و تبادل آن‌ها تمرکز کرده‌اند و شرایط کنونی جهان نیز تنها بر میزان تقاضا برای این پلتفرم‌ها افزوده است. این شبکه‌ها برای افراد، سلیقه‌ها و متدهای متفاوت طراحی شده‌اند و هرکدام خصوصیات خاص خود را دارند. از این رو شاید بهترین راه مقایسه و تشخیص اینکه تفاوت این شبکه‌ها از هم و به خصوص از Fantom چیست؟ این است که خودتان به طور مستقیم از آنها استفاده کنید.

مطالب دیگر را بخوانید

Comments (0)
Add Comment