FERRUM NETWORK چیست؟ بررسی اهداف و آینده FRM

امروز به بررسی FRM، بلاکچین رتبه ۴۶۲ ام می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که FERRUM NETWORK چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. FRM، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش FRM، ۱۴۳ میلیون عدد است و تعداد کلی آنها ۳۳۱ میلیون سکه اعلام شده است.

نکات اصلی و اهداف FERRUM NETWORK چیست؟

در حال حاضر، توکن‌های زیادی وجود دارند که سیستم کاری آنها با ساختارهای امروزی اقتصاد جهان همخوان نیست، همچنین تقسیم قدرت مالی در بین شرکت‌ها و کارکنان همواره به نفع صاحبان قدرت بوده است. این رمزارز سعی در تغییر این ساختار دارد و هدف اصلی این رمزارز ارائه فرصتی برای متعادل شدن قدرت  اقتصادی و تصمیم گیری ما بین ریاست و کارکنان سیستم‌های اقتصادی امروز است. این سیستم که از  DAG روز بهره می‌گیرد قصد دارد تا با حذف مرکزیت قدرت مالی و قدرت تصمیم گیری، به برقراری تعادل در ساختارهای اقتصادی، تحقق بخشد.

مطالب دیگر را بخوانید

فرایند و روش کار FERRUM NETWORK چیست؟

پلتفرم این رمزارز قابلیت این را دارد که همزمان هم، از ارزهای فیات و هم رمزارزها پشتیبانی کند. محصولات مالی پیشرفته‌ای که روی این پلتفرم اجرا می‌شوند، از جمله دروازه‌های مالی ارزهای فیات آفریقای غربی (صرافی Kudi) و کیف پول OTC متقابل (UniFyre)، با هدف توانمند سازی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان ساخته شده‌اند.

قیمت روز و بهترین صرافی‌های FERRUM NETWORK:

قیمت روز FERRUM NETWORK هم مانند دیگر پلتفرم‌ها، با تحولات بازار تغییر می‌کند اما در حال حاضر قیمت آن چیزی در حدود ۰.۱۰۵۸۰۷  دلار امریکا است. حجم معاملات FERRUM NETWORK در هر ۲۴ ساعت حدود ۱,۰۷۶,۱۳۲  دلار است و این پلتفرم در رتبه بندی جهانی CoinMarketCap در جایگاه         462 قرار دارد.

بهترین صرافی‌های  FERRUM NETWORK در حال حاضر عبارتند از: BTSE، BitMax، Bidesk، Bilaxyو Uniswap (V2).

نتیجه گیری

این رمزارز تا کنون سعی داشته است نقش موثری در تغییر چرخه قدرت در سازمان‌ها و دیگر سیستم‌های مالی ایجاد کند. هرچند این هدف شاید برای یک رمرزارز و پلتفرم بسیار بزرگ باشد، اما رمزارزهای بسیاری با این شرکت همسو هستند و این تغییرات کم کم در سیستم‌های بزرگ اقتصادی جهان در حال رویت است. این اهداف و به خصوص تحقق آنها می‌تواند آینده رمزارزها و مسیر آن‌ها را به طور کل تغییر دهد.

بیشتر بخوانید

Comments (0)
Add Comment