ارز دیجیتال فلوری فایننس در پالی گان قرار می‌گیرد

ارز دیجیتال فلوری فایننس سرانجام پس از آنکه تنها در عرض یک ماه پس از راه‌اندازی خود، ارزش قفل شده‌ای ۳ میلیون دلاری به‌دست آورد، در شبکه پالی گان اجرا می‌شود.

ارز دیجیتال فلوری فایننس

فلوری فایننس (Flurry Finance)، پروتکل دیفایی است که ییلد فارمینگ میان زنجیره‌ای پربازدهی را به کاربران جامعه دیفای (DeFi) عرضه می‌کند. این ارز دیجیتال حالا آماده است تا توکن کاربردی خود RHO و توکن حکومتی خود FLURRY را در تاریخ ۱ام دسامبر ۲۰۲۱ در شبکه پالی گان (Polygon) قرار دهد.

فلوری فایننس در ماه آگوست اعلام کرد که برای بهینه‌سازی ییلد فارمینگ با پالی گان شریک می‌شود. این ارز دیجیتال از زمان اعلام این شراکت توانست به تعدادی از نقاط عطف خود را دست یابد که عبارتند از:

  • راه‌اندازی شبکه اصلی در شبکه‌های اتریوم (ETH) و زنجیره هوشمند بایننس (BSC)
  • راه‌اندازی محصول در شبکه BSC
  • به‌دست آوردن ۳ میلیون دلار ارزش کلی قفل شده (TVL) در عرض یک ماه پس از راه‌اندازی محصول

گسترش فلوری فایننس به زنجیره شبکه پالی گان که عده بسیاری انتظار آن را می‌کشیدند، با توکن حکومتی FLURRY و سه توکن RHO، rhoUSDT، rhoUSDC و rhoBUSD به ثمر می‌رسد. همه این توکن‌ها در تاریخ ۱ام دسامبر ۲۰۲۱ برای تمام کاربران پالی گان در دسترس قرار خواهند گرفت.

«مایک تینگ» مدیرعامل ارز دیجیتال فلوری فایننس گفت: «آوردن رابط ییلد فارمینگ خودکار و راحتی به جامعه پالی گان، برای ما افتخار است. مزایای که شبکه پالی گان به ارمغان می‌آورد، ما را به دستیابی به یکی از اولین شعارهای این جهان یعنی ‘دیفای برای همه’ یک قدم نزدیک‌تر می‌کند. ما از ماه آگوست که این شراکت را اعلام کردیم، منتظر آن بودیم.»

فلوری همچنین در حال راه‌اندازی یک کمپین استیکینگ پاداش به نام «گلوله برفی» نیز است تا با آن کاربران را بیش از پیش، تشویق کند.

مشارکت فلوری فایننس و پالی گان

شرکت CertiK نیز یک شرکت حساب‌رسی قرارداد هوشمند و امنیت بلاک چین پیشگام است. این شرکت، قراردادهای هوشمند فلوری را پیش از قرارگیری آن‌ها در پالی گان، باموفقیت حساب‌رسی کرد. این شراکت و ادغام، به دارندگان توکن RHO اجازه می‌دهد که از معاملات سریع و ایمن پالی گان با هزینه‌های گس بسیار کم، لذت ببرند. همین امر نیز تجربه‌ای بی‌دردسر و یکپارچه را در داخل اکوسیستم دیفای بزرگ‌تر پالی گان، به وجود می‌آورد.

گسترش فلوری تا شبکه پالی گان، استراتژی‌های ییلد فارمینگ بیشتری را به اجرا می‌رساند. این نیز بدان دلیل است که به این ترتیب، ارز دیجیتال فلوری فایننس رد پای خود را در فضای دیفای، گسترش می‌دهد. اجرایی که در راه شبکه پالی گان است، استراتژی‌ها را با پلتفرم‌های آوی (Aave) و سوشی سواپ (SushiSwap) ادغام خواهد کرد که هر دوی آن‌ها بزرگ‌ترین استخرهای نقدینگی را در زنجیره شبکه دارند.

فلوری فایننس متعهد شده است که دیفای را به دستان هرکسی در این کره خاکی برساند. این ارز دیجیتال قصد دارد که این کار را با رابطی ساده، استراتژی‌های پربازده خود و هزینه‌های گس کم، انجام دهد.

خلاصه‌ای سریع از فلوری فایننس

فلوری فایننس، توکن حکومتی خود FLURRY را هم در شبکه اتریوم و هم در زنجیره هوشمند بایننس راه‌اندازی کرد. این در حالی است که توکن RHO هم‌اکنون تنها در زنجیره هوشمند بایننس در دسترس شماست. IDO توکن FLURRY نیز باموفقیت در تاریخ ۶ام سپتامبر ۲۰۲۱ در لانچ پد کاردانویی کارد استارتر (CardStarter) راه‌اندازی شد. جفت‌های تریدینگ آن در حال حاضر در صرافی‌های یونی سواپ (Uniswap)، پنکیک سواپ (Pancakeswap)، گیت (Gate.io) و MEXC در دسترس قرار دارند.

توکن حکومتی فلوری فایننس با موفقیت کمپین‌های نقدینگی ابتدایی این پروژه، به‌سرعت مورد قبول افراد واقع شد و افراد آن‌ها را پذیرفتند. اکوسیستم فلوری نیز با شراکت‌های جدید و همچنین یک کمپین پاداشی که تازه اعلام شده است، همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

درباره ارز دیجیتال فلوری فایننس

فلوری فایننس یک پروتکل دیفای است که جمع‌آوری بازده را با rhoTokens به شما ارائه می‌دهد که به‌صورت ۱:۱ به استیبل کوین اصلی خود متصل است. این ارز دیجیتال برای تولید این بازده بهینه با هزینه تعدیل شده برای کاربران، کار خسته‌کننده قفل‌کردن/بازکردن و تعویض محصولات دیفای را در زنجیره‌های مختلف، کاملا اتوماتیک می‌کند.

جمع‌آورنده‌های بازده کنونی، یا به محصولات اتریومی محدود شده‌اند یا در یک زنجیره تکی کار می‌کنند. این در حالی است که توکن FLURRY قصد دارد به‌صورت میان زنجیره‌ای کار کند تا بهترین بازده پس از هزینه را در زنجیره‌های مختلف پیدا کند.

لینک‌های مربوط به این ارز دیجیتال برای اطلاعات بیشتر:

توئیتر: https://twitter.com/FlurryFi

تلگرام: https://t.me/FlurryFinance_Official

کانال خبری: https://t.me/FlurryFinance_News

دسکورد: https://discord.gg/t78aN3dmD2

وبسایت: https://www.flurry.finance/

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/11/26/flurry-finance-deploys-on-polygon-after-hitting-3-million-tvl-in-just-a-month-of-launch/

Comments (0)
Add Comment