متاورس فلپی دوج و حکومت DAO

متاورس فلپی دوج از حکومت DAO خود رونمایی می‌کند. فلپی دوج به همین ترتیب به اولین متاورس بازی برای کسب درآمدی تبدیل می‌شود که حکومت DAO دارد.

متاورس فلپی دوج

سونامی توکن غیرقابل‌معاوضه یا همان NFT اکوسیستم ارزهای دیجیتال را در بر گرفت. کل بازار امورمالی و کلکسیون‌ها با ورود NFTها متحول شد؛ چراکه این توکن‌ها چندین و چند صنعت مختلف را به یکدیگر وصل می‌کنند. بازی‌های کسب درآمد یا P2E نیز بهترین‌های صنعت بازی‌های ویدیویی را با NFTها و ارزهای دیجیتال تلفیق می‌نمایند. این بازی‌ها آخرین ترند موجود در بازار NFT هستند. آن‌ها به تریدرها اجازه می‌دهند تا نه‌تنها برای سرگرمی بازی کنند، بلکه در همین حال توکن‌های درون بازی را هم به ‌دست بیاورند. تریدرها می‌توانند به همین ترتیب دست‌سازه‌های کمیابی ببرند که در دنیای واقعی هم خرید و فروش می‌شود.

محبوبیت پروژه‌های ارز دیجیتال بازی‌سازی شده در تابستان سال ۲۰۲۱ به اوج خود رسید. در طول چند ماه اخیر شاهد بازی‌هایی همچون آکسی اینفینیتی (Axie Infinity)، کریپتو بلیدز (Crypto Blades)، موباکس (MOBOX) و بسیاری از بازی‌های دیگر بودیم. البته امروز به یکی دیگر از متاورس‌های جالب به نام متاورس فلپی دوج هم می‌پردازیم. در حالی که این بازی‌ها جالب و مبتکرانه هستند، برای میانگین کاربران گوشی‌های هوشمند به ‌شدت پیچیده به‌ نظر می‌رسند.

همین باعث می‌شود که بسیاری از این کاربران احساس کنند بیشتر از آنکه ارزش داشته باشد از منحنی یادگیری عقب هستند. به‌ علاوه آن‌ها به زمان بسیار بیشتری نیاز دارند، با وجود اینکه شاید بسیاری از کاربران ترجیح دهند تا زمان کمتری را به بازی مشغول باشند. البته افزایش خارق‌العاده بازی‌های اندروید و همچنین کامپیوتر و واقعیت مجازی نیز حاکی از همین موضوع است.

فلپی دوج چیست؟

فلپی دوج (FlappyDoge) یک بازی سه بعدی است که بر روی اندروید و iOS راه‌اندازی خواهد شد و قصد دارد که در آینده نیز از واقعیت مجازی کامپیوتر پشتیبانی کند. فلپی دوج ده مرحله دارد که هرکدام به انیمیشن پس‌زمینه خاصی مجهز هستند. بازیکنان باید بین شکاف‌ها حرکت کنند که در ابتدا کاملا راحت است. گرچه هرچه جلوتر و به مراحل بعدی می‌رویم، سرعت و پیچیدگی هم بیشتر می‌شود و بازی را حتی سخت‌تر هم می‌کند.

بازیکن برای آنکه بتواند به مرحله بالاتر برود باید مرحله قبل را کامل کند. در نتیجه تکمیل مراحل می‌توان پاداش نیز به‌ دست آورد. بخش دوم متاورس فلپی دوج نیز اجازه استفاده از آخرین فناوری، یعنی فناوری NFT را به کاربران می‌دهد تا بتوانند بدین ترتیب NFTها را از بازار اجاره کنند. شما می‌توانید به‌ راحتی پاداش‌هایی که به‌ دست آورده‌اید را از طریق اپلیکیشن موبایلی دوباره در بازار بازخرید کنید. تعداد مشخصی از کوین‌ها را هم می‌توان در روز جمع‌آوری کرد که موجب تشویق سیستم جمع‌آوری و برداشت می‌شود.

فلپی دوج بازی‌گونه‌سازی را به‌همراه NFTها به متاورس می‌آورد

جزء NFT فلپی دوج نیز به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تجربه درون بازی خود را به شیوه‌های مختلفی تغییر داده و شخصی‌سازی کنند. FlappyPlace جزء NFT این متاورس می‌تواند اکوسیستم بازار NFT متاورس جالبی برای تبدیل سودهای فلپی دوج و دیگر میم کوین‌ها به تعداد زیادی NFT باشد. این اکوسیستم همچنین با پذیرش استیکینگ NFT فراگیری را افزایش داده و به کاربران جدید اجازه «ورود به بازی» را می‌دهد. آن‌ها می‌توانند با استفاده از استیکینگ پلتفرم به NFTها دسترسی داشته و بازی خود را بهبود بخشند تا تجربه فلپی دوج خود را گسترش دهند. به ‌علاوه آن‌ها می‌توانند سیستم تطابق را برای پیشرفت NFTها نیز اجاره کنند.

امکانات NFTها در این بازی

NFTها در افزایش سطح و رفتن به مراحل بعدی متاورس و همچنین کسب کوین‌های بیشتر به شما کمک خواهند کرد:

  • تغییر شکل نژادهای موجود در متاورس فلپی دوج
  • شکل میم یا مشهور از دیگر جنبه‌های متاورس ارز دیجیتال
  • ·         (میمون‌ها، شترها و دیگر مفاهیم NFT موجود در بازار اپن سی ‘Open Sea’ )
  • شکل مخصوص احترام به بزرگان این عرصه همچون «مارک زاکربرگ»
  • NFTهای افزایش توانایی‌های بازی
  • NFTهای با امتیاز بالا
  • جوایز NFT

فلپی دوج یک اکوسیستم بازار NFT و همچنین لانچ پد بازی اندروید/iOS کسب درآمد نیز دارد که با حکومت DAO مدیریت می‌شود. بدین ترتیب می‌توان گفت که این متاورس چیزی فراتر از فقط یک بازی شگفت‌انگیز و اعتیادآور است. سیستم لانچ پد ترکیب بازی کسب درآمد مخصوص آینده را به شما نشان می‌دهد.

 هربار که بازی جدیدی منتشر می‌شود، دارندگان توکن فلپی دوج ایردراپی از توکن بازی جدید و خاص بعدی را دریافت خواهند کرد. به‌ علاوه آستانه‌ای هم برای آنکه کاربران بتوانند در فروش شرکت کنند تنظیم خواهد شد. حکومت DAO به ‌علاوه قدرت آن را هم خواهد داشت که بازی موردپذیرش در اکوسیستم را انتخاب کند. همین موجب می‌شود که متاورس با امکانات اضافه باکیفیتی شکوفا شود.

این لانچ پد توسعه‌دهندگان بازی را قادر می‌سازد تا از شبکه کاربری فلپی دوج بهره ببرند. آن‌ها می‌توانند به همین ترتیب پذیرش را افزایش دهند در حالی که با بررسی اپلیکیشن‌ها به دارندگان توکن فلپی دوج نیز کمک می‌کنند. تنها بازی‌های مخصوص با قابلیت بازی و توسعه قابل‌ملاحظه‌ای که بتواند با اکوسیستم حاضر ادغام شود به‌کار گرفته خواهد شد. همین به کاربران تضمین می‌دهد که دیگر نیازی نیست تعداد بی‌شماری از بازی‌ها را از فیلترهای مختلف خود بگذرانند تا بتوانند آن‌هایی را که از آن لذت می‌برند پیدا کنند.

اکوسیستم متاورس فلپی دوج و اقتصاد توکنی آن

سرانجام بازی‌ها با اکوسیستم‌های فلپی دوج و NFT ادغام خواهند شد. همین موجب می‌شود که پیشرفت موفقیت‌آمیز یک بازی به دیگر بازی‌ها نیز منتقل شود. کاربران جدیدتر حالا می‌توانند مجموعه مهارتی را در بازی‌های جدید پیش ببرند که به آن‌ها اجازه تکمیل بازی‌های قبلی را هم بدهد. این مشکلی است که بازی‌های محبوب بسیاری گرفتار آن بوده‌اند و موجب می‌شد که کاربران جدید نتوانند هرگز به دیگر بازیکنان برسند.

توکن محلی FLPD نیز می‌تواند سوخت این اکوسیستم باشد. هر ۳% از تراکنشی که سوزانده شود، این توکن تورم را کاهش می‌دهد و در گذر زمان موجب افزایش ارزش کوین‌های موجود در کیف پول آن خواهد شد. ۳% از هر تراکنش نیز صرف بازاریابی می‌شود تا به افزایش آگاهی و پرورش پذیرش انبوه کمک کند. تیم سرپرستی اصلی نیز شامل متخصصانی در صنایع بازی و ارزهای دیجیتال شده که انجمن‌های مردمی را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و تجارت خصوصی به وجود آورده‌آند.

توسعه انجمن متاورس فلپی دوج و ارتباطات اجتماعی قوی نیز در این رویکرد گنجانده شده‌اند. همین شامل سایت‌های شبکه اجتماعی لازمی همچون تلگرام، ردیت، توئیچ و بسیاری از دیگر شبکه‌ها می‌شود. شرکت دائمی تیم سرپرستی در انجمن‌ها برای توضیح توسعه‌ها و استراتژی به‌همراه مشارکت، دنبال‌کنندگان اختصاصی را برای تولید و حفظ سازمان جذب می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره فلپی دوج، به آدرس Flappydoge.org مراجعه کنید.

توئیتر: https://twitter.com/FlappydogeToken

اینستاگرام: https://instagram.com/flappyDogeToken

تلگرام: https://t.me/flappydogetoken

دیسکورد: https://discord.gg/JabfFu6y

ردیت: https://www.reddit.com/r/FlappyDogeToken

مدیوم: https://link.medium.com/KDilbGA1Qlb

فیلم فلپی دوج: https://youtu.be/QkKWayjGpmQ

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/12/flappy-doge-becomes-first-p2e-metaverse-to-introduce-dao-governance/

Comments (0)
Add Comment