پیام هشدار فلوکی اینو به توکن‌های کلاهبرداری را جدی بگیرید

پیام هشدار فلوکی اینو منتشر شد. در حقیقت این ارز دیجیتال به تمام توکن‌های کلاهبرداری که ادعا می‌کنند توسط توسعه‌دهندگان ارز دیجیتال فلوکی ساخته شده‌اند، پیام هشدار صادر کرد.

پیام هشدار فلوکی اینو

ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) همین امسال در حال کسب محبوبیت بسیاری است. به‌دلیل همین محبوبیت نیز تعداد بسیار زیادی از توکن‌های کلاهبرداری در حال ظهور هستند. تیم فلوکی اینو برای مقابله با این کلاهبرداری‌ها و محافظت از پول‌های سرمایه‌گذاران، پیام هشداری را از طریق توئیتر به سرمایه‌گذاران ارسال کرد.

تیم فلوکی در این توئیت برای سرمایه‌گذاران شفاف‌سازی کرد که آن‌ها با توکن‌های کلاهبرداری که هرروز ظاهر می‌شوند و ادعا دارند «توسعه‌دهنده FLOKI» هستند، هیچ ارتباطی ندارند. این تیم همچنین گفته است که تنها یک توسعه‌دهنده اصلی برای این پروژه وجود دارد که نام او «جکی خو» و صفحه رسمی توئیتر وی نیز @MrXuj است. این تیم سپس خاطرنشان کرد که تنها پروژه‌ای که «جکی خو» هم‌اکنون در حال کار بر روی آن بوده FLOKI است. صفحه این ارز نوشت:

«توکن‌های کلاهبرداری بسیاری در حال ظهور بوده و ادعا می‌کنند که «توسعه‌دهنده فلوکی» هستند. ما می‌خواهیم این موضوع را روشن کنیم که ما هیچ ارتباطی با این توکن‌ها نداریم. فلوکی تنها یک توسعه‌دهنده دارد: «جی خو» که توسعه‌دهنده اصلی ماست و حساب توئیتر وی نیز @MRXUJ است. همچنین تنها پروژه‌ای که ما در حال کار بر روی آن هستیم، $FLOKI است.»

به‌جز پیام هشدار فلوکی اینو، از طرف دیگر، صفحه رسمی آن‌ها برای دنبال‌کنندگان خود به‌روزرسانی کرده است که نمایش برج خلیفه به‌دلیل شرایط پیش‌بینی نشده و خارج از کنترل آن‌ها به تأخیر افتاده است. این تیم همچنین تلاش کرده است تا سرمایه‌گذاران خود را با گفتن این جمله نیز متقاعد کند:

«برای آنکه روشن کرده باشیم: این مشکل نه‌تنها نمایش ارز دیجیتال فلوکی اینو بلکه بسیاری از نمایش‌های دیگر را نیز تحت تأثیر قرار داده است.»

منبع: https://thecryptobasic.com/2021/12/04/floki-inu-issued-warning-message-regarding-scam-tokens-claiming-to-be-created-by-floki-developers/

Comments (0)
Add Comment