سوزاندن توکن‌های فلوکی اینو حقیقت دارد؟

سوزاندن توکن‌های فلوکی اینو اخیرا بحث‌برانگیز بوده است و کاربران نمی‌دانند که این ادعا حقیقت دارد یا خیر. ارز دیجیتال فلوکی اینو ادعا می‌کند که حدود ۱۰.۶۵ تریلیون از این توکن‌ها را سوزانده است؛ اما سایت Coinmarketcap چنین چیزی را در عرضه توکن‌های فلوکی نشان نمی‌دهد.

سوزاندن توکن‌های فلوکی اینو

ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) میم کوینی با تم سگی است که خود را به ‌عنوان جنبشی جالب معرفی می‌کند. این ارز دیجیتال اخیرا به موضوع تغییرات به وجود آمده در عرضه حداکثری توکن‌های FLOKI در کوین مارکت کپ (CMC) پرداخت.

فلوکی اینو ادعا می‌کند که ۱۰.۶۵ تریلیون از توکن‌ها را سوزانده است. اما کوین مارکت کپ چنین چیزی را در عرضه حداکثری توکن‌های فلوکی نشان نمی‌دهد. این ارز دیجیتال در توئیتر خود نوشت: «در رابطه با تغییر به وجود آمده در عرضه فلوکی کوین مارکت کپ باید گفت که عرضه حداکثری فلوکی تغییر نکرده و نخواهد کرد. با وجود این کوین مارکت کپ باید اطلاعات را متفاوت نشان دهد تا رتبه‌بندی ما تأیید شود.»

تیم فلوکی به کوین مارکت کپ اطلاع داد که «عرضه حداکثری» آن‌ها که حالا در این سایت ۲۰ تریلیون نمایش داده می‌شود اشتباه است.

برای شفافسازی خبر سوزاندن توکن‌های فلوکی اینو تیم این ارز دیجیتال گفت که فلوکی اینو در دو زنجیره نمایش داده می‌شود. یکی اتریوم (ETH) و دیگری زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است. زمانی که فلوکی در زنجیره اتریوم راه‌اندازی شد عرضه حداکثری آن ۱۰ تریلیون بود. این توکن سپس با همان مقدار عرضه در زنجیره هوشمند بایننس نیز به راه افتاد.

بدین ترتیب، فلوکی در حقیقت عرضه حداکثری مجموعا ۲۰ تریلیونی دارد. اما این تیم همچنین اعلام کرد که ۱۰.۶۵ تریلیون از این توکن‌ها به‌ طور دائم در هر دو زنجیره سوزانده شده‌اند که کوین مارکت کپ ممکن است از آن بی‌اطلاع باشد.

فلوکی اینو ۱۰.۶۵ تریلیون از توکن‌های خود را سوزاند

این تیم همچنین در رابطه با سوزاندن توکن‌ها اطلاعات مفصل تفکیک آن‌ها را از طریق توئیتی با کاربران به اشتراک گذاشت: «۱.۴۳ تریلیون توکن در ETH سوزانده، ۱.۱۶ تریلیون در پل ETH قفل، ۳.۵۰ تریلیون در BSC سوزانده و ۴.۵۶ تریلیون توکن نیز در پل BSC قفل شد. ۱۰.۶۵ تریلیون توکن به‌طور دائم از گردش هر دو زنجیره سوزانده می‌شود.»

بر اساس گفته تیم فلوکی اینو ۱۰.۶۵ تریلیون توکن برای همیشه از بین رفته‌اند. عرضه حقیقی این ارز دیجیتال حالا ۹.۳۵ تریلیون توکن است. تیم فلوکی از سایت کوین مارکت کپ خواست تا بیشتر به ارقام توجه و به آن‌ها کمک کند که به رتبه‌بندی آلت کوینی که لایق آن هستند برسند.

با وجود اشتباهی که در ارائه سوزاندن توکن‌های فلوکی اینو در کوین مارکت کپ به وجود آمد، اما این ارز تنها ارزی نیست که تاکنون عرضه در گردش آن در این سایت اشتباه شده است. ارزهای دیجیتال شیبا اینو (SHIB)، بیبی دوج کوین (BabyDoge) و کریپتو دات کام (CRO) نیز قبلا همین مشکل را تجربه کرده بودند.

اخیرا مدیرعامل کریپتو دات کام از کوین مارکت کپ به ‌دلیل ارائه اطلاعات غلط انتقاد کرد. بیبی دوج که میم کوین روبه‌رشد دیگری است نیز شکایتی را مبنی بر آن منتشر کرد که کوین مارکت کپ از تأیید عرضه و تقاضای خود برای نسخه غیرمتمرکزتر کوین مارکت کپ سر باز می‌زند.

با وجود این بسیار نگران‌کننده است که با وجود آنکه ارزهای دیجیتال قرار است غیرمتمرکز باشند، اما هنوز همه افراد اطلاعات خود را از یک منبع متمرکز که بایننس مالک آن است دریافت می‌کنند.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/07/floki-inu-claim-burning-10-65-trillion-tokens-but-coinmarketcap-do-not-reflect-such-burnings-in-floki-max-supply/

Comments (0)
Add Comment