ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) 10امین قرارداد پراستفاده

ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) به ۱۰امین قرارداد هوشمند پراستفاده تبدیل شده است. این قرارداد ۱۰امین قرارداد پراستفاده توسط ۱۰۰۰ کیف پول بزرگ BSC، زنجیره هوشمند بایننس، در ۲۴ ساعت اخیر محسوب می‌شود.

ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI)

فلوکی اینو (FLOKI) میم کوینی با تم سگی است که تا به حال نام آن را بارها شنیده‌اید. این ارز خود را به ‌عنوان «جنبش» معرفی می‌کند. حالا فلوکی اینو راه خود را به سمت ۱۰ قرارداد هوشمند پر استفاده از سوی ۱۰۰۰ کیف پول زنجیره هوشمند بایننس (BSC) بزرگ در عرض ۲۴ ساعت اخیر پیش گرفته است.

این خبر را نیز وب‌سایت Whalestats فاش کرد. این وب‌سایت، به پیگیری و تجزیه و تحلیل ۱۰۰۰ کیف پول بزرگ اتریوم یا همان «نهنگ» اتریوم معروف است. این داده‌ها نیز «قانونی» تلقی شده‌اند؛ چراکه به ‌صورت عمومی در دسترس قرار دارند و از سوی سایت‌های Etherscan، BscScan، FTMScan، PolygonScan، Snowtrace، Coingecko و Covalent بودجه‌رسانی می‌شوند.

با وجود این حقیقت قیمت ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) بیش از ۲۰% کاهش یافت و به ۰.۰۰۰۰۴۷۱۳ دلار آمریکا رسید. حجم ۲۴ ساعته این توکن نیز در مقایسه با زمان معاملاتی پیشین آن ۲۰.۵۳ درصد افزایش و به ۲۰,۲۹۸,۰۳۵.۰۱ دلار دست یافت. این بدان معناست که بیشتر تریدرها یا سرمایه‌گذاران در حال حاضر به فروش این توکن علاقه‌مند هستند.

ارز فلوکی اینو در ۹ ژانویه تصمیم گرفت که انتقالی تدریجی و مرحله‌ای را به سمت تبدیل شدن به DAO یا همان سازمان خودگردان غیرمتمرکز آغاز کند. فلوکی اینو این روند را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده است که تا آخر این هفته آغاز شود.

همچنین جالب است بدانید که صفحه رسمی توئیتر فلوکی اینو در ۱۵ ژانویه خبری را در راستای عمل به وعده خود منتشر کرد. این خبر درباره انتقال تدریجی به سمت تبدیل به DAO بود که این ارز دیجیتال اعلام کرد فاز اول این ارتقا به زودی آغاز می‌شود.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/18/floki-inu-floki-become-the-top-10-most-used-smart-contracts-by-1000-biggest-bsc-wallets-in-the-last-24-hours/

Comments (0)
Add Comment