تأیید فلوکی در CMC سرانجام رخ داد

تأیید فلوکی در CMC پس از درخواست‌های بسیار رخ داد. سایت معتبر ردیابی ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ حالا سرانجام ارزش بازار ارز دیجیتال فلوکی اینو را تأیید کرد.

تأیید فلوکی در CMC

کوین مارکت کپ (CMC) وب‌سایت ردیابی دارایی‌های دیجیتال شماره یک جهان است. این سایت اخیرا ارزش بازار ارز فلوکی اینو (FLOKI) را تأیید کرد. فلوکی اینو با این به‌روزرسانی به ارز دیجیتال قانونی‌تری تبدیل شده است. همین قانونی بودن به این توکن کمک خواهد کرد که رتبه بهتری در میان ارزهای دیجیتال برتر جهان به‌دست آورد.

فلوکی اینو در توئیتر خود نوشت: «خبر مهم! @CoinMarketCap وب‌سایت ردیابی دارایی دیجیتال شماره یک دنیا حالا ارزش بازار #FLOKI را تأیید کرده است. این به‌روزرسانی توکن فلوکی را قانونی‌تر کرده و ما را در میان ارزهای دیجیتال برتر جهان رتبه‌بندی می‌کند.»

ارز دیجیتال فلوکی پیش‌تر در ۶ ژانویه مشکل تغییر به وجود آمده در عرضه حداکثری FLOKI در کوین مارکت کپ (CMC) را برطرف کرده بود. این ارز دیجیتال ادعا کرده بود که ۱۰.۶۵ تریلیون توکن را سوزانده است، اما کوین مارکت کپ توکن‌های سوزانده‌ شده را از عرضه حداکثری فلوکی اینو کم نکرده بود. پس از آن هم این ارز دیجیتال با مشکل تأیید فلوکی در CMC روبه‌رو شد.

حالا با دیدن داده‌های سایت CMC متوجه شده‌ایم که مشکل ارز دیجیتال فلوکی اینو برطرف شده است. عرضه حداکثری توکن FLOKI حالا از ۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ به ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تغییر کرده است. این سایت همچنین نشان‌های تأیید را به عرضه فلوکی اینو اختصاص داد که به معنای ۹,۱۳۷.۷۰ میلیارد توکن FLOKI است. به همین ترتیب ارزش بازار ارز دیجیتال فلوکی اینو هم تأیید شد که حالا در مقدار ۴۴۵,۲۰۸,۱۲۰ دلار قرار دارد.

افت ارز دیجیتال فلوکی اینو

اما با وجود خبرهای مثبت قیمت این ارز دیجیتال تا بیش از ۱۲% افت کرده است و در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰.۰۰۰۰۴۸۷۹ دلار برای هر توکن معامله می‌شود. این افت شدید قیمتی اخیر به‌دنبال ارز دیجیتال بیت کوین اتفاق افتاد که امروز بیش از ۱۰% کاهش یافت. ارزش بازار ارزهای دیجیتال در جهان از ۲.۰ تریلیون دلار آمریکا به ۱.۸۲ تریلیون دلار آمریکا رسید که به معنای کاهشی ۱۰.۷۷ درصدی طی ۲۴ ساعت است.

منبع: https://thecryptobasic.com/2022/01/21/coinmarketcap-cmc-verified-the-floki-inu-floki-market-capitalization/

Comments (0)
Add Comment