ترس از غافله جا ماندن قیمت بیت کوین را افزایش داده است

اطلاعات به دست آمده از نهنگ ها وموسساتی در که در بازار رمزارز حضور دارند، پرده از محک اصلی افزایش قیمت بیت کوین برداشته است. این سیگنال از آنچه که در سال ۲۰۱۷ مشاهده شده است، به  مراتب قدرتمندتر است.

آمار نشان می دهد موسسات بیش از هر زمان دیگری بیت کوین را به قیمت میان ۱۲-۱۵ هزار دلار خریداری کرده اند. از سوی دیگر گویا موسسات و نهنگ با یک استراتژی دراز مدت وارد بازار رمزارز شده اند.

بنابراین به نظر می رسد این بار دست های بزرگ تری در کار باشد. و سرمایه گذاران خرد نقش چندانی در افزایش قیمت این رمزارز نداشته باشند.

با وجود افزایش قیمت بیت کوین ترند گوگل نشان می دهد که میزان علاقه عموم برای سرمایه گذاری در این بازار رشد چندانی نداشته است.

FOMO  این بار بیت کوین را روی دست گرفته است!

 FOMO یا شخص ترس از غافله جا ماندن (Fear of missing out) این بار منجر به افزایش قیمت این ارز شده است. در این حالت سرمایه گذاران به دلیل ترس از اینکه این رمزارز بدون آنها به روند صعودی خود ادامه دهد اقدام به خرید بیت کوین کرده اند.

نهنگ ها در بیت کوین

در این شرایط نهنگ ها وارد بازار می شوند. آنها افراد یا گروه هایی هستند که بیش از ۱۰ هزار بیت کوین را در اختیار دارند. گویا آنها قصد ندارند بیت کوین های خود را به فروش برسانند. در تصویر بالا حباب نشان دهنده بهایی است که نهنگ ها برای خرید بیت کوین هایی که در اختیار دارند پرداخت کرده اند.

بازار گاوی امروز از آنچه در ۲۰۱۷ شاهد بودیم استوارتر است

در روند صعودی اخیر به شدت شاهد افزایش حجم معاملات و حضور نهنگ ها در بازار رمزارز بوده ایم. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که حجم بیت کوین های موجود برابر با ۳۱ بیلیون دلار است. این مقدار از سال ۲۰۱۶ و زمانی که قیمت بیت کوین به ۱۶۳۵۰ دلار رسید نیز بیشتر است.

تحلیل گران می گویند:

« قیمت بیت کوین به ۱۶۳۵۰ رسیده است. این آمار در ۳۴ ماه گذشته بی سابقه بوده است. متوسط ججم معملات روزانه در بازار رمزارز برابر با ۳۱بیلیون دلار است»

به نظر نمی رسد که قیمت بیت کوین تا ۱۸۵۰۰-۲۰۰۰۰ دلار با مقاومتی روبه رو شود. بیت کوین با سرعت به جلو پیش می رود. اگر می خواهید با این موج همراه شوید، همین امروز اولین خرید بیت کوین را در سایت رمزارز مارکت انجام دهید و آینده را از آن خود کنید.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-whale-clusters-show-institutional-fomo-is-behind-the-btc-rally

Comments (0)
Add Comment