FORTUBE چیست؟ بررسی اهداف و آینده FOR

امروز به بررسی (FORTUBE)، بلاکچین رتبه ۶۰۷ ام  و با ارزش ۰.۰۱۸۴۱۷   دلار امریکا می‌پردازیم. برای درک بهتر این سوال که FORTUBE چیست، لازم است به برخی از نکات و خصوصیات این پروژه  و توکن آن بپردازیم. ابتدا باید از اهداف این پروژه بدانید. (FOR)، یک توکن بر پایه اتریوم است و این امر از مزایای این رمزارز و بسیاری دیگر از رمزارزهای امروزی حساب می‌شود. تعداد سکه در گردش FOR، ۴۳۸ میلیون عدد است و تعداد کلی آنها ۱ میلیارد اعلام شده است.

نکات اصلی و اهدف FORTUBE چیست؟

این رمزارز با هدف ارائه سیستمی ایمن و ساده از نظر کاربری، برای حمل و نقل آسان دارایی‌‌ها و جا به جایی سریع آنها پایه گذاری شده است. این پلتفرم که نام ابتدایی آن Force بوده است برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ توسط این تیم به آن اشاره شد و در اوایل سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد. این رمزارز با سیستم‌های Open Source (یک روش برنامه نویسی که در آن تمام کاربران می‌توانند به میل خود قسمت‌های مختلفی از آن را تغییر دهند یا برای آن برنامه‌ای جدید تعریف کنند.) نوشته شده است که پتانسیل آن برای اضافه شدن امکانات جانبی را به شدت بالا می‌برد. این پلتفرم روش‌هایی برای معاملات دارایی بین پلتفرمی، ارتباطات بین زنجیره‌های رمزارزی، صدور تثبیت‌های Bitcoin با پشتیبانی از رمزنگاری، انتشار اوراق قرضه رمز دار و پرداخت‌های زنجیره ای ارائه می دهد.

دیگر مطالب مرتبط را بخوانید.

قابلیت‌ها و روش کار FORTUBE چیست؟

پروژه Force Protocol، یک پروژه غیرمتمرکز است که توسط تیم این شرکت FORCE PROTOCOL FOUNDATION LTD در سنگاپور تهیه و مدیریت می‌شود. این شرکت همچنین مسئولیت امنیت تمام مجموعه‌های رمزنگاری مطرح شده را بر عهده خواهد داشت و از تیم‌های توسعه پروتکل نیروی این رمزارز پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است سود حاصل از این پروژه به جای اینکه بین اعضا توزیع شود، به عنوان صندوق فعالیت‌های جامعه رمزارزها حفظ خواهد شد. بیشتر بحوانید.

نتیجه گیری

FORTUBE رمزارزی با ساختاری بر پایه ارائه خدمات و قراردادهای هوشمند ساخته شده است و هدف آن ایجاد پروتکل ایمن و سریع بین رمزارزها است. این پروژه تا کنون نسبتا موفق بوده است و از نظر جایگاه رشد ارزشی، در میانه رمزارزها قرار دارد. هرچند با ورود نسل دوم اتریوم و در صورت موفقیت این پروژه احتمال موفقیت و رشد چشم گیر این رمزارز به شدت بالا خواهد رفت.

Comments (0)
Add Comment